Chemarea veșniciei

Sunt coplesit de iubire..
Inchid ochii si respir prin Tine
Iar sufletu-mi emană fericire
Si aud acorduri dulci,usor,din cer..
Le aud tot mai aproape,mai aproape
Cum  mă-nfășoară-n sfinte armonii
Si le-nteleg,căci sunt ca niste soapte
Care ma cheamă sus,acasă-n vesnicii!..
Cu fiecare acord eu sunt tot mai in slava
Iar trupul tot mai greu mi-e pe pamant
Si simt cum armonia dulce si suava
Imi pregateste drum spre cerul sfant..
Asa de dulci chemari,atat de line
Ma cheama tot mai mult spre infinit
Si-un jar mistuitor imi cântă-n mine
Rondelul Dragostei fara sfarsit:
Jos pe pamant nu-i loc,nu-i loc, ci-n ceruri
Te asteapta mii de orchestre si cantari
Si milioane de coristi in sfinte coruri
Ce nu găsi-vei jos,ci-n alte zari!..
O,sfinte acorduri,ma chemati in slava
Pe sfinte plaiuri,unde m-am visat
Mai zabovesc o clipa,vin degraba
Doar cand aud chemarea:”-Vino acas!”
Pana atunci va pregatiti de glorie
In sfinte repetitii sa v-aud
Cum picura faguri de armonie
Din ceruri ca sa pot si eu sa cant
Din voi fac parte eu o stiu prea bine
Si-n voi ma voi intoarce in curand
Cand se va implini misiunea ce ma tine
Aici,pentru Isus,jos pe pamant!..
Căci va aud pe aproape,mai aproape
Si tot mai clar,acorduri in rondel
Va inteleg ce spuneti voi in soapte
Iar eu va spun ca gata sunt de cer!
Imi pregatesc plecarea fericita
Bataile inimii mele atata de fierbinti
Sa stie toti ca peste doar o clipa
S-au implinit pe veci ale mele sfinte dorinti!

Emanuel Hasan

Siguranţă deplină

“…Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi.” (Evrei 13.5)

Această făgăduinţă este repetată de mai multe ori în Scriptură. Acest lucru s-a făcut pentru ca siguranţa noastră să fie şi mai întărită. Să n-avem deci niciodată vreo îndoială în această privinţă. Această făgăduinţă este spusă cu o putere deosebită; ea este scrisă în limba greacă, cu cinci negaţii şi fiecare suspendă orice posibilitate ca Domnul să părăsească poporul Său, chiar atunci când poporul Său s-ar simţi părăsit de El, pe bună dreptate. Acest verset de preţ nu făgăduieşte că vom fi scăpaţi de necazuri, dar el ne asigură că Dumnezeu nu ne va părăsi niciodată. Putem să fim chemaţi să mergem pe drumuri care să ne facă să ne mirăm, dar vom avea oriunde prezenţa, ajutorul şi îngrijirea Domnului. De aceea n-avem să dorim nici bani, nici vreun bun pământesc; Dumnezeul cel veşnic face mai mult decât aurul, şi binefacerile Lui mai mult decât o avere.

Să ne mulţumim cu ce avem, căci cel ce are pe Dumnezeu, are mai mult decât lumea întreagă. Ce putem noi să avem mai mult decât ceva fără sfârşit, adică veşnic? Ce putem să ne dorim noi mai mult decât bunătatea Sa atotputernică?

Şi tu, inima mea, dacă Dumnezeu îţi spune că nu te va lăsa şi nu te va părăsi niciodată, roagă-te mereu şi cere harul de a nu-L părăsi nici tu vreodată pe Mântuitorul tău şi de a nu te depărta vreodată de căile Sale.

Charles Spurgeon

DOMNULE PREȘEDINTE IOHANNIS NU-MI PERMIT SĂ VĂ SOMEZ…

agnus dei - english + romanian blog

Photo de la Protest Prodocens Media Photo de la Protest Prodocens Media

DOMNULE PREȘEDINTE IOHANNIS NU-MI PERMIT SĂ VĂ SOMEZ…
Dar îmi permit să vă cer ceva….Niciodată nu v-am cerut nimic până acum. Și nici nu intenționez să cer pentru mine sau familia mea. Am cerut în schimb altora să vă susțină în rugăciune, să vă voteze și să aibă încredere în dumneavoastră. Și o voi face în continuare, deoarece am convingerea că Dumnezeu, în providența Lui, a hotărât să fiți Președintele României, într-o perioadă dificilă pentru națiunea noastră. Domnule Președinte, anul acesta ne-am apropiat cu inimile îndurerate de Sărbătoarea Nașterii lui Cristos.

Samy TutacDrama familiei Marius și Ruth Bodnariu, despre care ați fost informat, este drama națiunii noastre. V-am ascultat mesajul de Crăciun de câteva ori și pot spune că accentul pe familie m-a impresionat profund.

Dar, Domnule Președinte, avem nevoie de „un pas mai departe.” Cei cinci copii frumoși ai familiei Bodnariu, cetățeni ai…

Vezi articolul original 169 de cuvinte mai mult

O Mare Victorie ! Kim Davis a Schimbat Legea in Kentucky – Guvernatorul Statului ia Masuri pentru Acordarea Certificatelor de Casatorie

agnus dei - english + romanian blog

Kim Davis Photo Kim Davis Photo posted-today.org

Agnus Dei Bazat pe stirea din Charisma news

27 Decembrie , 2015

Noul Guvernator ales al Statului Kentucky, Matt Bevin, a dat ordin marti ca sa se scoata numele functionarilor de judet, de pe certficatele de casatorie acordate de Statul Kentucky, care au fost centrul de controverse cand Functionara Judetului Rowen, Kim Davis, a fost pusa in inchisoare pentru refuzul ei de a semna certificatele de casatorie cuplurilor de homosexuali, dupa ce Curtea Suprema a Statelor Unite a legalizat casatoria homosexualilor.

Matt Bevin, a spus imediat dupa ce a fost ales guvernator al Statului Kentucky, care este numai al doilea guvernator republican ales in acest stat din 1971, ca el va schimba aceste forme care au atras obiectii din partea lui Kim Davis si a altor functionari.

De remarcat este faptul ca populatia Statului Kentucky, a venit in sprijinul lui Kim Davis si au decis sa…

Vezi articolul original 401 cuvinte mai mult