La Sfarsit de An

Marius Alexandru - Poezii

 Atâtea clipe am pierdut intr-un timp ce-apune iar, In ridurile zambetelor se ascund tristeti, dureri, Cate nemultumiri inca mocnesc pe-al sufletului jar, Si cat de mult tanjesc dupa eterne primaveri. Atatea vise neimplinite azi ingrop din nou, Dar totusi, curg prin râul lacrimilor… bucurii, Caci an de an rasuna tot mai tare in ecou; Curând Isuse vei veni! Curând Isuse vei veni! Eu, Te astept cum florile asteapta roua, Parca Te vad in dansul stelelor ce stralucesc, Privesc cu nerabdare cum se-apropie ziua cand vei sopti; O, vino fiul Meu, Eu te iubesc! Nu stiu ce-aduce anul care vine, Si daca alte flori de maci vor rasari, Dar stiu c-atat cat Harul Tau ma tine, Te voi lauda prin cant si poezii. Ninge cu stele de-argint peste mine, Intr-un colt plange fericita o vioara, Fericit plang si eu; ce bine-i Isuse cu Tine, Miroase-a brad verde si a flori de…

Vezi articolul original 8 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu