V O R B E 

dininimapentrutine


Iubirea-n salopeta
Cel mai frumos lucru din poza aceasta nu este trandafirul, ci iubirea care nu se poate vedea, dar trebuie sa fii de gheață ca să nu o simți. Totuși acel trandafir face mai mult decât un BMW oferit dintr-un cont gras dar dintr-o inimă împărțită.
Degetele care și-au luat ciocane peste ele pot ține cu tandrețe un trandafir delicat, mâinile care au rupt pâinea să bage parizer în ea la amiază au economisit 10 lei pentru un trandafir. Acest bărbat îmi spune că asprimea vieți nu i-a șmirgheluit iubirea. Ea este la fel de vie.
Unii găsesc motive să nu iubească, ba că nu-și permit, ba că le e rușine să meargă cu un trandafir în mână pe stradă, ba că soția a uitat să pună și pâine pe lângă borcanul cu ciorbă de la pachet, însă un trandafir luat spulberă orice. Iubirea acoperă totul, și gletul de…

Vezi articolul original 49 de cuvinte mai mult

De n-ar fi coborât în lume

Faptele apostolilor cap.2:1-47

De n-ar fi coborât în lume
Duhul cel Sfânt să-și facă partea,
Zăceam și-acum pe căi străine
Robiți de patimi și-n  rușine,
Ne-ar fi păscut pururea moartea.

Dar Duhul Sfânt de la Rusalii  (Cincizecime)
Pe toți în lume-i cercetează…
Bărbați, femei, bătrâni, copii
Schimbă-ntristări în bucurii,
Când pe mulți robi eliberează.

De n-ar lucra Duhul în noi
O naștere duhovnicească
Am fi mereu pierduți și goi
Căzuți în groapa cu noroi
Învinși de firea prea firească.

Dar Duhul Domnului lucrează
Credința vie, pocăința
Ne ține conștiința trează
În întuneric luminează
Și ne aduce biruința.

De nu și-ar împlini menirea
Duhul prea Sfânt cum este scris
Cine-ar scăpa din rătăcirea
În care zace omenirea
Cine-ar ajunge-n Paradis?

Dar prin puterea Duhului
Sunt zilnic oameni înoiți
Salvați din jugul răului
Schimbați în chipul Fiului
Pentru vecie fericiți.

de Teodor Groza

Fă un pas înainte!

“Rămâneţi în Mine.” loan 15:4

Duhul lui lsus este pus în mine prin ispăşirea lui Cristos, apoi eu trebuie să-mi formez cu răbdare un mod de gândire care să fie întru totul în armonie cu Domnul meu. Dumnezeu nu mă va face să gândesc ca lsus. eu însumi trebuie să fac aceasta; trebuie să fac orice gând ,rob ascultării de Cristos”. “Rămâneţi în Mine” – în problemele intelectuale, în problemele financiare, în fiecare dintre lucrurile care fac ca viaţa umană să fie ceea ce este. Ea nu este o viaţă ca scoasă din cutie. Il opresc eu pe Dumnezeu să facă anumite lucruri in situaţia mea, deoarece spun că ele vor împiedica părtăşia mea cu El? Aceasta este impertinenţă.

Nu contează care sunt împrejurările, eu pot fi la fel de sigur că rămân în lsus în mijlocul lor ca şi într-o adunare de rugăciune. Nu este necesar ca eu să-mi schimb şi să-mi aranjez singur situaţia. Rămânerea Domnului nostru în Dumnezeu a fost neumbrită: El Se simţea ca acasă cu Dumnezeu, indiferent unde se afla trupul Său. El nu Şi-a ales niciodată singur situaţiile, ci a fost umil şi S-a supus hotărârilor Tatălui Său cu privire la El.

Gândeşte-te la liniştea uimitoare din viaţa Domnului nostru! Noi trăim într-o stare de febrilitate înaintea lui Dumnezeu, nu este nimic în noi din seninătatea vieţii “ascunse cu Cristos în Dumnezeu”. Gândeşte-te la lucrurile care te fac să nu rămâi în Cristos – “Da Doamne, aşteaptă un minut, trebuie să mai fac şi asta; da, voi rămâne în Tine când voi termina asta; după ce trece săptămâna asta, totul va fi bine, voi rămâne atunci în Tine”. Fă un pas înainte!
Începe să rămâi în El acum!
La început vei depune un efort susţinut, până când această rămânere va deveni atât de mult o lege a vieţii, încât vei rămâne în El fără să-ţi dai seama. Hotărăşte-te să rămâi în lsus oriunde te-ai afla.

Oswald CHAMBERS