Alianța Familiilor din România: ÎN NORVEGIA, BARNEVERNETUL FURA COPII ȘI DUMNEZEU ÎI DĂ ÎNAPOI

agnus dei - english + romanian blog

Ruth Bodnariu, Eliana, Naomi,Matei,Ioan, Ezekiel copiii

Doar acum o saptamina am publicat un material cu titlul opus, In Norvegia Dumnezeu da copii si Barnevernetul ii fura”. Intre timp, autoritatile norvegiene au anuntat retrocedarea copiilor Bodnariu luati de la parintii lor in noiembrie inapoi la parinti. Ce s-a intimplat si cum explicam acest miracol?

Saptamina aceasta urmeaza ca baietii sa fie redati familiei permanent iar pina la mijlocul lunii si fetele dupa ce vor termina anul scolar. Ceea ce s-a intimplat in ultima saptamina este un miracol gigant. Deoarece, odata ce Barnevernetul ia copiii in captivitate, majoritatea lor vasta sunt plasati in familii sociale pina ajung majoratul, unii sunt adoptati, si foarte putini sunt redati parintilor lor. Si foarte putini dintre copiii redati parintilor lor sunt dati inapoi intr-o perioada relativ scurta de timp. In cazul familiei Bodnariu, copiii au fost dati inapoi in sapte luni, dupa ce au fost rapiti, va reamintim, fara mandat judecatoresc si…

Vezi articolul original 1.144 de cuvinte mai mult

DACA LOCUITI IN NORVEGIA, VA RUGAM SA NU CERETI AJUTOR DE LA AUTORITATI – If you live in Norway, please don’t ever ask for help from the authorities… – Steven Bennett

agnus dei - english + romanian blog

`2 Norway CPS workers take away new born baby from mother at hospital

TRADUCERE: AGNUS DEI – Articol de Steven Bennett

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

DACA LOCUITI IN NORVEGIA, VA RUGAM SA NU CERETI AJUTOR DE LA AUTORITATI

Sunt cazuri tot mai dese cand mamele raman fara copiii lor chiar la nastere, in spitale. Barnevernet vine de multe ori neanuntat si rapesc copiii de la mamele lor pe care nu-i vor mai vedea niciodata. Este o tragedie si ingrozitor ce se intampla in aceasta tara cu CPS barnevernet, care se pare ca nu mai are limite.

Acesta este sfatul meu. În cazul în care locuiți în Norvegia, vă rugăm să nu cereți niciodată ajutor din partea autorităților, atunci când, de exemplu, aveți depresie, o problemă de droguri sau orice altceva. Găseste-ti familia și prietenii carora le pasa de tine si iti vreau din toata inima numai binele.
Spitalele norvegiene observa  ca un numar tot mai mare de mame au copiii confiscati de la ele, imediat dupa ce…

Vezi articolul original 678 de cuvinte mai mult

Barnevernet Observed „My Daughter Hugging Me a Lot…”

Delight in Truth

Delight in Truth commentator Julian Chan writes:

„My 11-year-old daughter was observed hugging me a lot, which Barnevernet interpreted as flirting. At least they acknowledged that I didn’t initiate it, but still they accused me of not putting a stop to it, telling me that it’s only OK to sit down and put an arm around her occasionally.

My daughter was devastated when I told her what they had said. Perhaps it’s different in different cultures, but in my view a father and daughter can hug and show affection without either of them seeing it as incestuous. In our case it’s just a “I’m glad that you’re here with me” sign.

According to my experiences with bv, it’s better to just leave Norway if you ever get involved with them. If there’s no obvious problem they’ll find one to escalate. If they don’t find one they’ll invent one and look for evidence that…

Vezi articolul original 55 de cuvinte mai mult

Pe aripi de alb Porumbel

Matei cap.3/16

,” …cerurile s-au deschis şi a văzut pe Duhul lui Dumnezeu coborându-Se în chip de porumbel şi venind peste El. ”

O, ce noapte albastră, de vis, adâncă!
Luna zâmbeşte  de după o stâncă,
Stelele strălucesc ca nişte fiinţe vii,
Ce se închină Celui Sfânt din veşnicii.

”-O, Doamne, trimite o lumină vie!
Să aprindă lin a inimii făclie!
Si, te rog, să-mi dai şi un  alb mărgăritar,
Din grădina iubirii fără de  hotar !”

Şi  o şoaptă cerească, misterioasă,
Din uşa inimii, mă cheamă voioasă,
Şi văd  un Porumbel alb, strălucitor,
Ce pe nume mă tot strigă, strigă de zor.

”-Vino, prinde-te de aripile mele!
Şi zboară cu mine, zboară spre stele!
Admiri tu rozele  albe de  luna mai,
Mai frumoşi sunt trandafirii cereşti din rai!

In Grădina Păcii şi a Domnului Sfânt,
Eu tot  caut o floare, un parfum , un cânt,
Lângă apa vieţii, florile înfloresc;
Isus e floarea albă, pe El Il iubesc.

Setea  chinuitoare, din inima mea,
Dispare deodată, dispare şi ea,
In inima mea este o apă vie;
Domnul Isus cu  a Iubirii făclie !

O, ce noapte albastră, de vis, adâncă!
Ştiu că Domnul Isus este a mea Stâncă,
Inima mea este o flacără  vie;
Este  Isus cu  a Iubirii făclie !

Arancutean Eliza

Un nume vrednic de toată încrederea

“Voi lăsa în mijlocul tău un popor smerit şi mic, care se va încrede în Numele Domnului.” (Ţefania 3.12)

Când credinţa dispare din mijlocul acelora care trăiesc în belşug, ea îşi găseşte adăpost printre săracii lumii acesteia, bogaţi în credinţă. În ei Domnul găseşte o rămăşiţă credincioasă. Fac şi eu parte din această rămăşiţă?

Ei se încred în Domnul pentru că sunt lipsiţi şi smeriţi. Cine n-are nici un ban, încearcă să se împrumute dacă cineva îl ia pe garanţie. Omul care-şi dă seama că numele său nu prezintă destulă garanţie, caută sprijin la alt nume. Ori cel mai bun nume este al lui Dumnezeu. El va avea întotdeauna un popor care-şi va pune încrederea în El, pentru că este mic şi smerit. Existenţa lui în sânul unei naţiuni este pentru această naţiune un izvor de binecuvântări necunoscute. Este sarea care păstrează şi împiedică stricăciunea provocată de pofta lumii acesteia.

Această întrebare mi se pune din nou: Fac şi eu parte din acest popor? Sunt mâhnit de păcatul care este în mine şi în jurul meu? Sunt sărac cu duhul, mă văd eu însumi sărac duhovniceşte? Mă încred eu în Domnul? Aceasta este întrebarea cea mare. Domnul Isus descoperă numele, caracterul, persoana lui Dumnezeu; mă încred eu în El? Dacă da, am părăsit orice plan care face parte din această lume. Doamne, ajută-mă să fiu aşa.

Charles Spurgeon

United Kingdom: Legal Intimidation in the Florin Barbu Case

Delight in Truth

FullSizeRender

Not only is Florin Barbu being threatened with jail time by proceedings in the London Borough of Haringey family court for posting pictures of his children and information about the homosexual couple who is trying to adopt his children, but now the lawyers against Mr Barbu have taken it to the next level.

Threatening letters went out to Facebook users on the other side of the world who shared Mr Barbu’s posts, asking them to seek urgent legal advice because they are being taken to court. 

Following his children’s confiscation by the British CPS, Florin Barbu has not seen them in over a year. He protested his children’s upcoming forced adoption with an 18 day hunger strike in France in front the European Court of Human Rights, but his failing health caused him to stop the hunger strike and continue a regular protest.

He has been posting videos everyday updating a large…

Vezi articolul original 312 cuvinte mai mult