Salvat…

Când somnul dulce al morții mă îmbie
Mă piaptănă cu gheara neagră-a neștiinței,
Mă mângâie cu ale ei negre aripe,
Și-așteaptă-n taină clipa-inconștienței..

Când pleoapele-mi fierbinți se sting în întuneric,
De mine se lipește floarea cu miros de neputință…
Și-i văd pe corbi râzând plutind în cercuri,
Nerăbdători așteaptă, ca să trec în neființă

Se-aude-n noapte fâlfâit de aripi grele
Un cântec surd răsună împrejur…
Se-mprăștie în jur mirosul fricii mele,
Sunt învelit de aer rece dimprejur…

Dușmanul mă privește sadic din ungher
Și îmi respiră-n ceafă aer rece de funebru
Îi strălucesc la lună colții ca de fier,
Și-i scapără lumina ochilor, așa de sumbru…

Și se târăște lângă mine să mă-‘ntrebe
De ce-aș avea nevoie ca să-i cer…
Nu-l iau în seamă, și începe disperat a fierbe
Și clănţăne cu ciudă, din dinții lui de fier…

Îmi pune la picioare tot pământul,
Mă-ndeamnă să cobor, lui sa mă-nchin
Dar vine-n fugă cu iuțeală gândul
„Să nu o faci, să nu o faci, c-așa ajungi în chin…”

Cu insistență îmi așează iarăși la picioare
Mamona, bogăția pieritoare-a lumii-ntregi
Și îmi promite iar alai de sărbătoare…
„-Doar mie vreau, mie să mi te rogi…!”

Răspund că nu… Căci am deja o bogăție
Și-i mai presus de tot ce-mi poate oferi
Căci n-am nevoie de a lumii avuție,
Când am în Cer mai mult de ce-aș putea dori…

Curând răsună cu putere clopote solemne
Lumini și raza Dimineții Sfinte o zăresc
Apar în întuneric felurite semne
Și toți cei răi din jurul meu pălesc…

Dușmanul mai insistă încă-o dată
Să mă închin și să-i slujesc doar lui…
Iar demonii îi strigă și îl cheamă
„-Lasă-l stăpâne, lasă-l că-i al Lui…!”

„-Aceluia cu ochii care ard în flăcări
Cu sabie tăioasă fulgerândă…
Acela care suflă cu mânie-n nări
Și are mii de îngeri Sfinți care Îi cântă..”

‘I-Aceluia ce poartă brâu de aur peste haină
Și fața-I strălucește mai mult decât un soare
Acela ce-i cu fața plină de lumină
Ca El niciunu-n lume n-are asemănare…”

Curând pe fața mea cade o rază…
Soarele meu Iubit mă-ntâmpină în zori
Și mă sărută pe căpşor cu a luminii rază…
Mă uit și-L văd zâmbind pe cerul plin cu nori..

Mă ia în brațe și mă strânge cu putere
Cuprins în dragoste nimic nu mai grăiesc…
Dar El mă ia de mână cu iubire,
Și îmi șoptește cu putere: Te iubesc…!

Avasilcai David

Vrăjmaşul înlăturat

“De aceea, aşa vorbeşte Domnul asupra împăratului Asiriei: “Nu va intra în cetatea aceasta, nici nu va arunca săgeţi în ea, nu va sta înaintea ei cu scuturi şi nu va ridica întărituri de şanţuri împotriva ei.”” (2 Împăraţi 19.32)

Sanherib a fost împiedicat de a vătăma cetatea. După ce se lăudase grozav, n-a putut să-şi împlinească ameninţările. Dumnezeu poate să-i oprească pe vrăjmaşii poporului Său la timpul cel mai potrivit. Când leul a apucat deja mielul în ghearele sale, Păstorul cel Mare al oilor poate să-i smulgă prada. Acesta este momentul în care se poate cunoaşte desfăşurarea puterii şi înţelepciunii divine.

În acest verset vedem că duşmanul grozav al lui Israel n-a izbutit nici să apară în faţa cetăţii pe care ardea de nerăbdare s-o distrugă. El n-a putut nici să arunce săgeţi, nici să adopte o tactică pentru dărâmarea zidurilor sale, nici să ridice întărituri ca să-i închidă pe locuitorii săi. La fel şi în cazul nostru, Dumnezeu poate să-i împiedice pe potrivnicii noştri să ne facă vreun rău. El poate aşa de bine să zădărnicească gândurile lor şi să facă să rămână neîmplinite planurile lor, încât să se vadă siliţi să renunţe la ele. Să ne încredem în Dumnezeu şi să mergem pe căile Sale şi El va avea grijă de noi. Mai mult, ne va umple de laudă, făcându-ne să vedem frumuseţea izbânzii Sale. Să nu ne temem deloc de vrăjmaşi până ce vin şi când au apărut să ne încredem în Dumnezeu.

Charles Spurgeon

Petru Amarei – Barnevernet si PrayChicago – ce a insemnat cazul Bodnariu pentru diaspora romana din SUA

agnus dei - english + romanian blog

Pray Chicago & Bodnariu family

Barnevernet si PrayChicago – ce a insemnat cazul Bodnariu pentru diaspora romana din SUA. Cum s-au unit crestinii indiferent de confesiune pentru a se ruga si a lua o pozitie in societate. Extras din emisiunea Realitati si perspective 12 –

Provocarile diasporei romanesti din SUA, avandu-l ca invitat pe Petru Amarei, director al televiziunii crestine romane RTN din Chicago – difuzata pe 11 iunie 2016, ora 21, pe canalul Alfa Omega TV. Urmariti si alte emisiuni Realitati si perspective aici:http://alfaomega.tv/mediacenter/categ…

Vezi articolul original

Cum să trăiesc într-o societate în care homosexualitatea a luat proporții? Viorel Iuga

agnus dei - english + romanian blog

Viorel Iuga Conferinta Austria 21-22 mai 2016 1

Pentru că toți suntem în situația aceasta neplăcută, vreau să vă spun că se poate trăi frumos, dacă trăim:

I. Cu convingeri.

Mă refer aici la convingeri biblice. Vă amintiți că vă reaminteam ce spune Biblia despre homosexualitate? V-ați întrebat de ce o fac? Pentru că trăirea noastră depinde de convingerile pe care le avem. Dacă vom crede Scriptura, vom respinge și vom lupta împotriva acestui păcat. Dacă vom crede „glasul” generației sau mai grav, „cântecul homosexualilor”, vom ceda, ne vom adapta.

Vezi articolul original 577 de cuvinte mai mult

Florin Barbu – Rog organizatorii care au ajutat la protestele pentru familia Bodnariu sa incerce sa ajute si pe copiii mei.

agnus dei - english + romanian blog

Florin Barbu

Florin Barbu :

❤️ Dar ei si-au batut joc de trimisii lui Dumnezeu, I-au nesocotit cuvintele si au ras de prorocii Lui, pana cand mania Domnului impotriva poporului Sau a ajuns fara leac. (2Cron.36:1)

In aceste zile se incearca gasirea unei solutii, sa vedem o expertiza, daca mai facem apel in Anglia sau daca mergem direct la CEDO.

Rog organizatorii care au ajutat la protestele pentru familia Bodnariu sa incerce sa ajute si pe copiii mei. Multumesc. Am facut greva la CEDO si statul Roman s-a implicat. Le multumesc foarte mult. Insa, la proces, exact ca si acum o luna de zile, m-au refuzat pe mine si nici macar nu s-au uitat pe acte, a procedat exact la fel si cu statul roman. De aceea, eu, luni, ma voi intoarce la CEDO. Voi face actele necesare si voi intra inapoi in greva foamei, deoarece vreau sa atrag atentia statului englez  de…

Vezi articolul original 193 de cuvinte mai mult

Ravi Zacharias Speaks at the Mormon Tabernacle

Wings of the Wind

This is a telling video. I have heard about Mr. Zacharias but I’ve not followed his life and ministry very closely.

I decided to watch this video pretending to be a good Mormon and found that Mr. Zacharias did a very good job.

He speaks of morality. At about 35 minutes he says:

„One can lead millions into untold evil. The reason they are able to do it is most people cannot think for themselves anymore.”

„The lost art of rational thinking….”

A little after minute 47, Mr. Zacharias gets a nice round of applause.

After watching this video, I came to these conclusions:

This sounded like any Mormon speaker on any Sunday although it was more polished than most.

It seemed that morality was a theme. This holds well with Mormon teachings. Mr. Zacharias asks them to read the Gospel of John. It is one of the Gospels out…

Vezi articolul original 1.543 de cuvinte mai mult