Tiberiu Pop – Ce a lucrat Dumnezeu prin familia Bodnariu

agnus dei - english + romanian blog

Familia Bodnariu si rezultatele ei

Este o mare bucurie care ne-a cuprins pe toti la aflarea rezultatelor de intregire a familiei Bodnariu.

Rezultatele acestei lungi perioade de post si de rugaciune, de presiuni mediatice si de protexte au dat roade.

Ce a lucrat Dumnezeu prin aceasta familie:

– A lucrat unitatea intre Pastori si Bisericii. Mai mult ca niciodata toti au dat mana in acest proiect comun.

– A demonstrat ca pocaitii inca au un cuvant de spus in lumea decazuta in care traim. Si ca daca exista un scop comun se pot obtine rezultate frumoase. Va fii nevoie de unitate din nou pentru viitoare evenimente.

– A dat dovada inca o data ca lumea este condusa de Dumnezeu si ca El are ultimul cuvant. Si ca in urma rugaciunilor Dumnezeu nu a stat nepasator.

A Lui sa fie slava si cinstea si gloria, in veci de veci.

Amin.

Vezi articolul original

Ziar zis crestin din Norvegia critica protestatarii Barnevernet

dininimapentrutine


Marianne Haslev Skånlands hjemmeside
1 June 2016
Marianne Haslev Skånland:
The newspaper Vårt Land again – hellbent on believing, and on harming the already ill-treated

The Christian, but extremely state-subservient newspaper Vårt Land continues its crusade against people who protest against Barnevernet’s abuse. Here is chief of the news desk Trygve Jordheim, who thinks it is a conspiracy, thinks the fact that people demonstrate is freedom of speech which does harm, and misleads foreigners into misunderstanding and fearing the Norwegian state and not seek the help which exists here in the “help services”.
Den skadelige barnevernskonspirasjonen (The harmful Barnevern conspiracy)

Demonstrantene tror de hjelper innvandrerbarn ved å advare mot barnevernet. De kunne ikke tatt mer feil.

(The demonstrators believe they are helping immigrant children by warning against Barnevernet. They could not be more wrong.)

Vårt Land, 31 May 2016

Jordheim speaks about the „frustration” that he could see on many…

Vezi articolul original 74 de cuvinte mai mult

Pastor Dorel Mureșan – Doamne Tata Iți mulțumim ca ai ascultat rugăciunea si plânsul nostru

agnus dei - english + romanian blog

Marius si Ruth Bodnariu cu Ezekiel Victorie prin Isus - Foto Dan Talpes

Foto Dan Talpes

Momentul victoriei in cazul Bodnariu, mă face sa scriu aceste rânduri cu un sentiment de bucurie si mulțumire. ‘

Doamne Tata Iți mulțumim ca ai ascultat rugăciunea si plânsul nostru. Ne închinam înaintea Ta cu recunoștința ca ai reîntregit familia Bodnariu si ai făcut dreptate celui asuprit si nedreptățit.

In toata aceasta perioada noi toți am solidarizat cu familia Bodnariu am demonstrat, am scris si semnat petiții am împărțit pamflete dar toate aceste acțiuni a fost generate de încrederea in grupul de inițiativa condus de fratele Pastor Cristian Ionescu.

Frate Cristian Ionescu Domnul sa te binecuvânteze sa te întărească si sa te folosească in continuare mai sunt si alte cazuri care chiar daca nu au aceeași gravitate au același scop distrugerea familiei.

Felicitări tuturor celor care au participat intr-un fel sau altul. Plin de bucurie,

Pastor Dorel Mureșan

CITESTE –

Vezi articolul original 34 de cuvinte mai mult

AGERPRES – COMUNICAT: MAE monitorizează cu prioritate cazul Bodnariu. Potrivit celor stabilite, copiii urmează să revină în cadrul familiei, treptat, în perioada imediat următoare.

agnus dei - english + romanian blog

AGERPRES – COMUNICAT: MAE monitorizează cu prioritate cazul Bodnariu și continuă acordarea asistenței consulare în limita competențelor legale

Potrivit celor stabilite în înțelegerea dintre reprezentanții legali ai familiei și autoritățile norvegiene, aceștia urmează să revină în cadrul familiei, treptat, în perioada imediat următoare.

MAE Ministerul Afacerilor Externe Photo Agerpres

Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul Ambasadei României la Oslo, monitorizează cu prioritate cazul Bodnariu și continuă acordarea asistenței consulare de specialitate, în limita competențelor legale, a precizat MAE, vineri, în urma unei solicitări AGERPRES.

„În perioada 30 mai — 2 iunie s-au desfășurat în cadrul Comitetului administrativ regional pentru afaceri sociale dezbateri cu privire la acest caz, în urma cărora s-a convenit retragerea dosarului privind preluarea celor 5 copii ai familiei Bodnariu de către Serviciul de Protecție a Copilului. Misiunea diplomatică a luat legătura cu cetățeanul român, tatăl copiilor, care a confirmat că, potrivit celor stabilite în înțelegerea dintre reprezentanții legali ai familiei și autoritățile norvegiene, aceștia…

Vezi articolul original 43 de cuvinte mai mult

Florin Barbu – GREVA FOAMEI – ZIUA A 19-A – Mă BUCUR pentru Fam. BODNARIU si am OBSERVAT că DACA NE-AM UNI la fel PUTEM SALVA TOTI COPIII

agnus dei - english + romanian blog

Florin Barbu GREVA FOAMEI ZIUA A 19-A Strasbourg Franta Ultima zi

Florin Barbu la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.

Ziua 19 🇬🇧🌟1. Protest Normal.🌟 După cum am spus la început cînd am să simt că sănătatea mea e în pericol am să opresc Greva Foamei și am să continui Protestînd. Nu m-am speriat că nu mai aveam nimic de pierdut oricum.

Însă m-am gindit că copii mei au nevoie de un Tată sănătos cu care să alerge prin parc nu să îl viziteze la spital.

Am primit promisiuni de la oameni din Parlament, Reprezentanți Diaspora..care fac orice să salveze copii. Mă bucur pentru Fam.Bodnariu si am observat că dacă ne-am uni la fel putem salva toți copii. Mulțumesc bunului Dumnezeu că mia dat putere să ajung pînă aici și înțelepciune să mă opresc.Doamne Ajută ❤️

Ferice de cei prigoniţi din pricina neprihănirii, căci a lor este Împărăţia cerurilor! Ferice va fi de voi cînd, din pricina…

Vezi articolul original 45 de cuvinte mai mult

Meditație

De-ar fi, o Doamne, Tu să vii,
De-ar fi ca azi să Te vedem în zare,
De-ar fi să se deschidă azi porțiile mii
Și să se strige : ”Iată! Mirele apare!”

De-ar fi ca să Te văd eu azi venind,
Pe nori de slavă-mbrăcat în Lumină,
Mă vei găsi, o Doamne, priveghind,
Mă vei vedea mergând după Lumină?

Mai sunt eu azi fecioară înțeleaptă?
Veșmântul meu mai e alb și curat?
Mai merg, o Tată, azi pe calea dreaptă
Sau de la drumul Tău mai des m-abat?

Mai stau la post și priveghere-n noapte,
Mai vreau să împlinesc al Tău Cuvânt
Sau iar ascult de-alte străine șoapte
Și iar îmi leg inima de pământ?

O iartă-mă Isuse, o mai iartă
Păcatul meu și starea-n care sunt.
Ajută-mă să fiu fecioară înțeleaptă
Și de al Tău Cuvânt mereu s-ascult.

O, dă-mi putere ca să merg pe cale,
O, dă-mi tărie să mă rog mai mult
Și-ajută-mă chiar dacă trec prin vale
Să mă încred în Tine, Tată Sfânt!

Mă umple Doamne cu Puterea Sfântă,
Pe drum spre Cer ca-n mulțumiri să merg,
Mă-mbracă cu Dragostea Ta cerească și sfântă
Ca în lucrarea Ta grăbită să alerg.

Și dă-mi putere ca să stau veghind
În orice ceas din zi sau noapte
Și să merg înainte la Tine gândind
Și plină de fericire că mi-ai iertat păcate.

Aș vrea ca-n orice zi ar fi să vii
Să pot fi pregătită de plecare,
Să pot să zbor în slăvi cu porumbeii mii
Și să Te laud pentru-a Ta lucrare.

Eu Te aștept, o Mire Sfânt, să vii
Ca și eu să mă pot-ndrepta spre Casă
Să văd acele sfinte bucurii
Pregătite-n Cer pentru-a Ta Mireasă.

Dar mă ajută pân’ atunci, Stăpâne,
Ca zi de zi să Te urmez cântând
Și mă ajută-n orice slăbiciune
Dându-mi puteri să urc, chiar și plângând.

Mă-nvață ca smerenia să-mi fie
Podoabă sfântă și de mare preț,
Ca-n veșnicia sfântă ce-o să vie
Să pot luci ca un mărgăritar de preț.

Mi-e dor de Tine și Te-aștept mereu,
Dar vreau să stau mereu în umilință,
Din zi în zi mergând cu Dumnezeu
Ca la sfârșit Tu să-mi dai biruință!

Curcanu Mihaela-Naomi

Deosebit de preţioşi

“Ei vor fi ai Mei, zice Domnul oştirilor, îmi vor fi o comoară deosebită în ziua pe care o pregătesc Eu.” (Maleahi 3.17)

Va veni o zi când pietrele preţioase din coroana Marelui împărat vor fi numărate şi se va face un inventar de tot ceea ce I-a fost dat de Dumnezeu. Suflete al meu, vrei să fii din numărul acestor pietre preţioase ale lui Isus? Dacă tu îl preţuieşti şi El te preţuieşte; şi vei fi al Lui “în ziua aceea”, dacă El “azi” e al tău.

În zilele prorocului Maleahi, aleşii Domnului aveau obiceiul să vorbească unul către altul, în aşa fel că însuşi Dumnezeu îi asculta cu plăcere şi chiar nota în cartea aducerilor aminte, vorbirea lor. Fiindcă Domnului îi plăceau cuvintele lor, îi plăcea de asemenea şi de ei. Ia gândeşte-te, suflete al meu: Dacă Domnul Isus ar asculta vorbirea mea, aş fi eu pe placul Său? Cuvintele rostite de mine sunt pentru zidirea fraţilor mei? Ce cinste va fi pentru noi, sărmane făpturi, să fim recunoscuţi de către Domnul ca fiind pietrele preţioase ale cununii Sale! Această cinste o au toţi sfinţii. Domnul Isus nu spune numai: “Ei sunt ai Mei”, ci şi “Ei vor fi ai Mei”. El ne-a răscumpărat, ne-a căutat, ne-a adus acasă şi atât de mult a lucrat în noi încât să ne facă de preţ pentru El.

Charles Spurgeon

Aleluia! Aleluia! Aleluia!

Barzilaiendan

Aleluia! Cristi Ionescu și cei care au coordonat acțiunile noastre pentru reîntregirea familiei Botnariu ne îndeamnă la o reacție moderată care să nu afecteze reacomodarea copiilor în familia care i-a primit înapoi.

Cum să taci însă când bucuria te face să explodezi în cuvinte de laudă?

 13310429_480732378786398_7708145438702450834_n

Știu, mai sunt și alte familii care au probleme, dar asta nu ne poate împiedica să sărbătorim ACEASTĂ biruință!

Îngerii din cer se bucură pentru fiecare păcătos salvat. Ei nu stau posomorâți pentru că mai sunt încă așa de mulți alții înrobiți de păcate ….

Păstorul care-și găsește oaia pierdută dă un ospăț, deși știe că în alte colțuri ale lumii, alte oi sunt chiar atunci pierdute sau sfâșiate de lupi.

Numai ,,cârcotașii“ și nemulțumiții de profesie nu cunosc bucuria FIECĂREI bucurii.

Aleluia! Aleluia! Aleluia!

Împreună cu Cristi Ionescu și cu toți cei care au simțit noaptea suferințelor din familia Bodnariu, sculați-vă de…

Vezi articolul original 50 de cuvinte mai mult

Bodnariu – Barnevernet, fluier final

La moara lui Felix

Blog 2

Titlul sună sec, aducând a cronică sportivă. Nu l-am ales, însă, pentru a bagateliza ceea ce s-a dovedit a fi o tornadă de un dramatism intens, ci pentru a detensiona. Încărcătura emoțională din perioada acestei confruntări a devenit uriașă. Pentru părinți, pentru copii și pentru miile și miile de oameni de pe mapamond care au simțit cu ei.

Așadar, fluier final. Victoria? A celor care fac echipă cu Dumnezeu. Când am aflat vestea am simțit imediat nevoia să împărtășesc bucuria cu cineva, și persoana cea mai potrivită mi s-a părut a fi soția mea, adică cea care mi-a dăruit doi copii. Căci despre copii vorbim aici.

Nu era lângă mine, așa că am sunat-o. Plângea. Pentru că aflase. Plângea de bucurie. Știam atunci că și Dumnezeu se bucură. Nu pentru victorie, care, oricum, era a Lui, ci pentru că vedea înflorind lacrimile bucuriei în ochii copiilor Săi. A celor care…

Vezi articolul original 231 de cuvinte mai mult

STRIGĂTUL COPIILOR FURAŢI

Viaţa fiecărui om, un plan al lui Dumnezeu! Rebeca Butnariu

                                                                                  Autor: Rebeca Butnariu 

Nu ne lăsaţi ca să fim daţi la fiare!

Nu ne lăsaţi, suntem fără putere!

Suntem copii cu suflete curate,

Suntem furaţi fără a noastră vrere!

 

Nu! Nu! Nu suntem de vânzare!

Nu suntem obiecte sau produse!

Nu suntem trenuri şi nici avioane,

Suntem COPII  şi avem SUFLETE!

 

Când Dumnezeu ne-a coborât din ceruri,

Şi-n noi suflat-a duhul de viaţă,

El nu ne-a dăruit lui barnevernet

El ne-a ales o Mamă  şi un Tată!

 

O, câţi copii din lumea asta mare,

Trăiesc în închisori reci şi urâte,

Nu pot să vadă răsărit de soare!

Şi mama nu-i acolo să-i sărute!

 

Uniţi-vă! Căci…

Vezi articolul original 103 cuvinte mai mult