Eu nu te uit

Eu nu te uit când încercarea
Îți pare că e tot mai grea
Veghez să-Mi împlinesc Cuvântul
Și te-am săpat în palma Mea.

M-ating de tin’ când ești în boală
Și-ți duc Eu crucea când e grea
Tu nu uita că ‘n-tâi purtat-am
Chiar Eu, crucea pe Golgota.

Căci te iubesc, M-am dat pe Mine
Ce dar mai mare puteam da?
Am înviat să crezi în Mine
Și viață ai din mâna Mea.

Te văd când mai oftezi pe cale
Și suferi din pricina Mea
Dar vin să-ți pun pe răni unsoare
Și să-ți șterg din ochi lacrima.

Eu vin la tine-n miez de noapte
Și stau la al tău căpătâi
Când tu dormi, Eu  veghez în toate
Ca lângă Mine să rămâi.

Când alții te urăsc în taina
Tu tot al Meu iubit rămâi
Iubește, roagă-te și iartă
În dragoste… smerit rămâi.

Mai stai un ceas în rugăciune
Și roagă-te să poți răbda
Căci ziua încercării trece
Vedea-vei iarăși slava Mea.

N-am să te las, voi fi cu tine
Voi sta mereu de-a dreapta ta
În toate zilele-s cu tine
Eu nu te uit, făptura Mea.

Mateas Teodor

 

NORVEGIA ADEVARATA – In vizita la Biserica din Bergen – Dragos Croitoru

agnus dei - english + romanian blog

adeva%cc%86rata-norvegie-you-are-not-welcom-to-travel-to-norway

Dragoș Croitoru:  Am fost invitat, in luna februarie, la biserica din Bergen, Norvegia, impreuna cu fratele Axinte Octavian impreuna sa slujim Domnului. Am sa va spun cam cum e starea fratilor vostri si a surorilor voastre de acolo.

Cand am facut prima escala pe aeroportul din Munchen, fratele care m-a invitat m-a sunat la telefon. El mi-a asigurat ca ma asteapta: „ai cazare,” el mi-a cumparat bilete, totul. Si acuma spune: „Frate Dragos, te rog frumos, iarta-ma. Eu nu pot sa vin la aeroport pentru ca mi-am luat nevasta si copiii si am fugit in tara. Am o fata de 13 ani. O colega de-a ei, norvegianca, a implinit varsta e 13 ani. A facut un banchet si a chemat-o si pe fata mea. N-am vrut sa o las. A venit diriginta la mine acasa si mi-a spus ca in momentul asta, fata se imbraca si pleaca la distractie. Eu…

Vezi articolul original 1.272 de cuvinte mai mult

Lucrarea este făcută; odihneşte-te în el

Dumnezeu e în control

“Rămâne dar o odihnă ca cea de Sabat pentru poporul lui Dumnezeu.” (Evrei 4.9)

Dumnezeu a pregătit o odihnă ca aceea de Sabat în care noi putem să intrăm. Aceia cărora li s-a vestit întâi vestea bună, n-au intrat în odihnă din pricina necredinţei lor; de aceea odihna rămâne pentru poporul lui Dumnezeu. David a cântat-o; dar a cântat-o numai în parte, pentru că Israel respinsese odihna lui Dumnezeu. Iosua n-a putut să i-o dea, şi nici Canaanul nu i-a dat-o. Ea rămâne pentru credincioşi.

Vino, deci, suflete drag sileşte-te să intri în această odihnă. Lasă lucrarea chinuitoare a păcatului şi străduinţele tale personale. Încetează de a-ţi mai pune încrederea chiar în lucrări despre care s-ar putea spune: “Ele sunt foarte bune”. Am ajuns noi la această încredinţare? Să ne odihnim de lucrările noastre, după cum Dumnezeu S-a odihnit de lucrările Sale. Să ne găsim uşurarea poverii noastre în lucrarea…

Vezi articolul original 123 de cuvinte mai mult