Arunca-ti paine pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi! Eclesiastul 11:1

Daniel Olteanu

Tatal meu era pastor in Lusaka, pe atunci un orasel micut. Intr-o zi, in timp ce astepta autobuzul pentru a merge spre casa, simti pe cineva tragandu-l de haina. Cand se intoarse sa vada cine este, vazu un biet cersetor cerand ceva de mancare. Tata inaintat in varsta pe atunci, avea la el doar cativa banuti care erau exact suma de care avea nevoie pentru a plati pretul calatoriei. „Era o zi torida” spunea el, „si la varsta mea, ma gandeam la drumul lung pe care il aveam de facut. Ma uitam in acelasi timp la acest om si am inteles ca poate eu sunt singua lui sansa de a manca ceva in ziua aceea.

images

Am hotarat sa ii dau banii, si am plecat incet spre casa. Nu am facut cativa pasi si am auzit pe cineva in spatele meu: Hei pastore, ce faci, unde mergi?”. „Merg spre casa”, a…

Vezi articolul original 147 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu