Astăzi și-a încheiat ,,alergarea’’ pe pământ fratele pastor Beniamin Cocar

agnus dei - english + romanian blog

beniamin-cocar

Astăzi și-a încheiat ,,alergarea’’ pe pământ fratele Beniamin Cocar. A fost păstor al Primei Biserici Baptiste din Detroit, MI între anii 1986-2001. A fost un slujitor dedicat, dăruit și instruit. Nu ne-am întâlnit des, însă de fiecare dată mi-a lăsat impresia unui om credincios, serios și sensibil. Era un interlocutor plăcut care vorbea cu competență și pasiune pe orice temă telogică. Comunitatea Baptiștilor Români pierde un om valoros.

Tot ce a făcut a făcut cu pasiune, într-un ritm susținut, intuind parcă faptul că nu are la fel de mult timp ca alții. Avem însă credința că, de acum înainte, timpul nu mai exercită nicio presiune asupra sa, fiind în odihna Domnului căruia i-a sluijt și pe care L-a iubit. Transmitem condoleanțe familiei și ne rugăm pentru mângăierea și întârirea credinței lor.

Sorin G. Covaci – pastor First Romanian Baptist Church of Detroit

Pastorul Daniel Branzei a publicat un interviu…

Vezi articolul original 1.834 de cuvinte mai mult

Rugăciune

Tată bun,
Vin la Tine cu sfială
Cu un dor mare ce Te cheamă,
Să mă mângîi,să mă asculţi
Cu dragoste să mă săruţi.

Te rog întîi ca să mă ierţi
De faptele greşitei vieţi,
Am fost smintit şi un nebun
Legea-am călcat în gând păgân.

Te rog apoi să mă primeşti
Harul în mine să îl creşti,
Să-mi dai neprihanirea Ta
Să mă ajuţi să stau în ea.

Pune în mine un nou duh
Credinţa prin el s-o apuc,
Să curgă ca apa în râu,
Să crească ca spicul de grâu.

Şi râul să facă ocean
Iar spicul să crească un lan,
De dragoste şi biruinţe,
Nădejdi de slavă în dorinţe.

Tată Te rog să mă ajuţi
Să cresc mai mult când mă săruţi,
În rodul Duhului Tău sfânt,
Iubind,crezând,mereu răbdând.

Şi ochii mei de văd ispită
Te rog închide-i ca-ntr-o criptă,
Să nu mai văd ce este-n lume
Ci doar pe Tine stând în mine.

Tatăl meu bun ce eşti în slavă
Ţine-mi şi pasul să nu cadă,
Cînd gropile sunt tot mai multe
Şi-n noaptea lumii nevăzute.

Şi dă-mi lumină-n gând, în zori
Până-n apus,în târzii seri ,
Din sfânt Cuvânt învaţă-mă
Şi-ncet în slavă poartă-mă.

Tatăl meu bun din veşnicii
Cu Fiul Tău când ai să vii,
Să-i iei pe toţi ce legământ
Cu Tine-n jertfă au făcut,

Când cerul Legea va vesti
Nici-o speranţă nu va fi.
Ajută-mă să pot sta drept
Crescut fiind la al Tău piept.

Lumina Ta să nu mă piardă
Ci-n mine Duhul să Îţi vadă,
Să ştie că eu Te iubesc
Vreau fără timp să Te slujesc.

                      Stănulescu M.

Paza paşilor noştri

Dumnezeu e în control

“El va păzi paşii prea iubiţilor Lui.” (1 Samuel 2.9)

Drumul este alunecos şi picioarele sunt slabe, dar Domnul le va întări. Dacă noi prea iubiţii Săi, ne predăm Lui, printr-un act de ascultare şi de credinţă, El însuşi va fi păzitorul nostru. Nu numai că ”El va porunci îngerilor Lui să ne păzească, ca să nu ni se lovească piciorul”, ci El însuşi va păzi paşii noştri. El va păzi paşii noştri de orice cădere, aşa fel ca haina noastră să rămână fără pată şi fără păcat, şi ca sufletul nostru să nu sufere vreo vătămare pentru ca să nu dăm vrăjmaşului prilejul să ne vorbească de rău.

El ne va păzi picioarele să nu rătăcească şi le va păzi să nu apuce pe cărările rătăcirii, căile nebuniei, sau drumul larg al obiceiurilor lumii.

El le va păzi de lovituri şi umflăturile produse de arşiţa sau lungimea drumului.

Vezi articolul original 98 de cuvinte mai mult

Călăuzirea dominantă

„M-am arătat  ţie (în vederea acestui scop.)

Fapte 26:16. KJV

Viziunea pe care a avut-o Pavel pe drumul Damascului n-a fost o emoţie trecătoare, ci o viziune însoţită de îndrumări foarte clare şi categorice pentru el, iar Pavel spune: „N-am fost neascultător faţă de viziunea cerească” (KJV). Domnul nostru i-a spus, în fond, lui Pavel: „Întreaga ta viaţă trebuie să fie stăpânită de Mine; nu trebuie să ai alte ţeluri, dorinţe şi scopuri decât pe ale Mele”.

Eu l-am ales.”Când suntem născuţi din nou, noi toţi, dacă suntem cât de cât spirituali, avem o viziune despre ceea ce vrea Isus să fim; cel mai important lucru este să învăţăm să nu fim neascultători faţă de viziunea cerească, să nu spunem că nu poate fi realizată. Nu este suficient să ştiu că Dumnezeu a răscumpărat lumea şi că Duhul Sfânt poate face să devină o realitate pentru mine tot ce-a tăcut Isus; trebuie să am ca bază relaţia personală cu El. Lui Pavel nu i s-a dat să proclame o doctrină sau un mesaj, ci a fost adus într-o relaţie vie. personală, dominantă cu Isus Cristos.

Versetul 16 este cu totul copleşitor; „să te fac slujitor şi martor”. Nu poate exista nimic fără această relaţie personală. Pavel a fost devotat unei Persoane, nu unei cauze. El I-a aparţinut în mod absolut lui Isus Cristos; n-a văzut nimic altceva şi n-a trăit pentru nimic altceva. „N-am avut de gând să ştiu între voi altceva decât pe Isus, şi pe EI răstignit.”

TOTUL PENTRU GLORIA LUI

OSWALD CHAMBERS