Vorbește-mi, Părinte!

“Vorbește, Doamne, căci robul Tău ascultă.”  (1Samuel 3:9)

Stăruitor mă privește un gând
Și blând și duios îmi șoptește:
-Asculți tu al vieții Cuvânt?
-Dar…cine, dar cine-mi vorbește?
…Tăcere! Și gândul din nou
De suflet gingaș se anină.
Și pare c-a fost un ecou
Din ceruri, din zarea senină.

Și iarăși…mă prinde uimirea:
-Ah, Doamne! eu nu am cuvinte.
Tu îmi vorbești? Tu, Iubirea?
Vorbește-mi! Vorbește-mi, Părinte!
Și-n gând, și în sufletul meu,
Și-n zi, și în noaptea căruntă.
Vorbește-mi Preasfânt Dumnezeu,
Căci robul Tău, Doamne, ascultă!

Mai spune-mi de Jertfa sublimă,
De harul iertării divine,
De Tine, de Fiul, de Duhul,
De tot ce-ai făcut pentru mine;
De ceruri, de Raiul dorit,
De ceea ce Tu prețuiești
Și felul cum Tu m-ai iubit,
Și felul cum Tu mă iubești!

Vorbește-mi, te rog, cum vrei Tu,
Descopere-mi noile taine,
Cuvântul Tău, veșnic, să-mi fie
Și apă, și pâine, și haine!
Chiar dacă mustrarea mă doare
Și dacă în susurul blând
E raza de foc arzătoare,
Primesc și nuiaua, plângând!

În fața Ta, Sfinte Părinte,
Mă-nchin, și aștept să-mi vorbești,
Să-mi dai mângâierea iertării
Cu glasul  iubirii cerești!
Mărește-mi credința, te rog,
Să fiu și lumină și sare,
Să duc Vestea Bună-a iertării
În lumea ce plânge și moare!

Trimite-mi, te rog, și în vis,
Și-n rugă, și-n predici, sau cânt,
Lumina din Cerul frumos
Și duh înțelept, și cuvânt!
Să am candela vieții aprinsă
Și-n toate să fiu pregătit;
Când Tu îmi vorbești să ascult,
Să știu, să-nțeleg ce-ai vorbit!

Și, zilnic, prin viața curată
Să laud a Ta îndurare
Căci slujba în haina Dreptății
E cea mai frumoasă onoare!
Te rog, fii cu mine, oricând,
Smerit, să ascult, să fiu gata;
Prin Duhul, prin Sfântul Cuvânt,
Să spun tuturor: “Maranata!”*
Gelu Ciobanu

Iosif Ton – Motive de Multumire, Istoria Sarbatorii ‘Thanksgiving’ si De ce Dumnezeu ne-a scos si ne-a adus aici

agnus dei - english + romanian blog

Photo credit www.fridayfunfacts.com

IOSIF TON: The Government shall not establish any religion- ce inseamna asta? ‘Establishment’ inseamna structura de stat. Deci: Guvernul nu va declara nici o religie ca religie de stat.’ Guvernul n-are ce cauta in problema religiei. Religia este o probelma a fiecarui individ. Guvernul are datoria sa garanteze libertatea religioasa dar sa nu impuna o religie. Fiti atenti, ca asta-i singura tara in lume cu ideea aceasta: Guvernul nu impune o religie, ci guvernul garanteaza libertatea fiecarei religii.

Anii trecuti a fost un sondaj de opinie in lumea musulmana: Care e tara care produce cea mai multa rautate in lume? Si 80% au raspuns: „America”. Dupa cateva zile s-a facut un alt sondaj, cu intrebarea: „Daca ai fi liber sa calatoresti, unde vrei in lume, in care tara te-ai aseza?” 80% au raspuns: America. Asa au fost invatati, sa zica ca America e rautatea, dar ei stiu…

Vezi articolul original 2.378 de cuvinte mai mult

Pitt Popovici – Multumiti-va cu ce aveti!

agnus dei - english + romanian blog

psalm-100 thanksgiving

  • Noi traim intr-un veac de nemultumiri. Sotul nu-i multumit de sotie, sotia nu-i multumita de sot. Parintii nu-s multumiti de copii, copiii nu-s multumiti de parinti. Patronii nu-s multumiti de slujitori, slujitorii nu-s multumiti de patroni. Si ceea ce s-a intamplat la Paris e dovada de nemultumire….
  • Cine-I multumeste prin viata, Il arata pe Domnul.

Mesaj si pentru tineri si pentru batrani, mesaj foarte important in aceste vremuri.

Noi traim intr-un veac de nemultumiri. Sotul nu-i multumit de sotie, sotia nu-i multumita de sot. Parintii nu-s multumiti de copii, copiii nu-s multumiti de parinti. Patronii nu-s multumiti de slujitori, slujitorii nu-s multumiti de patroni. Si ceea ce s-a intamplat la Paris e dovada de nemultumire….

O Doamne, lasa-ne sa traim ceea ce scrie aici: Multumiti-va cu ce aveti. Sunt atatea, plangerile astazi, de nemultumiri. De fapt, ap. Pavel in Epistola a doua catre Timotei la cap 3 spune ca vor…

Vezi articolul original 635 de cuvinte mai mult

Inspectoarea de la Ministerul Învăţământului, Viorica Preda, a dat ordin ca să nu se serbeze Crăciunul în şcoli şi grădiniţe.

agnus dei - english + romanian blog

inspectoarea-de-la-ministerul-i%cc%82nva%cc%86t%cc%a7a%cc%86ma%cc%82ntului-tovara%cc%86s%cc%a7a-viorica-preda-a-dat-ordin-ca-sa%cc%86-nu-se-serbeze-cra%cc%86ciunul-i%cc%82n-s%cc%a7coli-s%cc%a7i-gra

Nu întindeți coarda!

Inspectoarea de la Ministerul Învăţământului, tovarăşa Viorica Preda, a dat ordin ca să nu se serbeze Crăciunul în şcoli şi grădiniţe. Când spuneam că Halloween-ul va deveni sărbătoare oficială în şcolile din România, credeaţi că sunt eu nebun. Ei bine, tehnocraţii şi tehnocratele vor scoate şi Naşterea Domnului din şcoli, ca parte a Corectitudinii Politice implementate de ONG-urile Soros.
Nicuşoare, Daciane, ce facem, ne întoarcem la Moş Gerilă?

Iulian Capsali

Vezi articolul original

ISUS HRISTOS a fost DECLARAT oficial REGELE Poloniei

agnus dei - english + romanian blog

presedintele-duda-declara-isus-imparatul-poloniei Presedintele Duda la Biserica unde s-a declarat ISUS HRISTOS REGE al POLONIEI

TRADUCERE AGNUS DEI ( SURSE – BREIBART.com & ChristianHeadlines.com)

19 Noiembrie 2016 – Isus a fost declarat regele Poloniei

Isus a fost numit Regele țării în cadrul unei ceremonii la care au participat sâmbătă președintele Poloniei Andrzej Duda. Ceremonia a avut loc la Biserica Milostivirii Divine în Cracovia.

Ceremonia a coincis cu sfârșitul Jubileului Anul Mercy(Anul Indurarii) a Bisericii Catolice și a 1050-a aniversare a creștinismului polonez.

„În inimile noastre, domneste Tu, Hristos! În familiile noastre, domneste Tu, Hristos! … În școlile și universitățile noastre, domneste Tu, Hristos,” a fost rugăciunea ceremoniei. „Prin intermediul națiunii poloneze, domneste Tu, Hristos! … ne angajăm să apărăm închinarea Ta sfântă și să predicam slava Ta regală, Hristos Regele nostru, promitem.

.. „Încredințăm poporul polonez și liderii polonezi, in mana Ta. Fa-i să exercite puterea în mod echitabil și în conformitate cu legile…

Vezi articolul original 307 cuvinte mai mult