Vești de la Cristi Barbosu

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

maxresdefault

Mike,

Mulțumesc pentru rugăciuni și încurajare. Sunt copleșit de bunătatea lui Dumnezeu. Ieri am fost internat la 8:30 în spital și aseară la 11:30 am plecat de acolo, dupa mai bine de 10 ore de perfuzii. I-am simțit prezența în TOT. Deși mă așteptam, și mai ales medicii se așteptau la tot felul de reacții și efecte secundare, nu am avut nimic, din contră, cum spunea nevastă-mea (care a stat pe coridor lângă mine nemișcată într-un colț de 1mp) – side-effectul pentru Cristi a fost veselia :). Revenit acasă, mi-au zis să fiu pregatit pentru alte efecte, dar sincer, mă simt în formă și de azi dimineață am intrat „în pită” lucrând la o predică pentru luna decembrie.

Am fost copleșit și de rugăciunile oamenilor. Sincer, pe mulți nici nu îi cunosc, dar mi-au scris pe tot ce se poate scrie, au sunat-o pe Anne, au contactat biserica, cred că…

Vezi articolul original 346 de cuvinte mai mult

Fierbe pământul

Fierbe pământul, se-nspăimântă omenirea,
E plin de războaie, se-apropie răpirea.
Mulțimi de popoare se avântă spre moarte,
Aleargă mereu pe căile deșarte.

Tot cerul exlamă venirea-I măreață,
Curând sus pe nori îl vom vedea față-n față.
O spaimă enormă va fi pe pământ,
Când Vine Isus după Poporul Cel Sfânt.

Pregătește-ți tu haina, Biserică Sfântă,
Stai tare-n credință, te roagă și cântă.
Mai plânge o clipă, mai rabdă un ceas,
Căci Vine Isus, mai este un pas.

Tu stai și ascultă-I mereu glasul dulce,
Acelui ce vine și-n slavă te duce,
Nu da ascultare acelui viclean,
Nu da ascultare căci ăla-i satan.

Privește spre ceruri și fi bucuroasă,
Căci vine stăpânul, te duce acasă,
Te duce-n slavă, în raiul promis,
Te duce acasă, în Paradis.

Nichifor Nicu

Arme condamnate să fie distruse

Dumnezeu e în control

“Orice armă făurită împotriva ta va fi fără putere; şi pe orice limbă care se va ridica la judecată împotriva ta, o vei osândi.” (Isaia 54.17)

Este un mare zornăit şi zgomot în fierăriile şi atelierele vrăjmaşului, căci acolo se fabrică armele pregătite să-i lovească pe sfinţi. Acesta este un lucru care nu i-ar fi cu putinţă, dacă Domnul sfinţilor nu i-ar fi dat voie; căci El l-a creat pe meşterul care aţâţă cărbunii în foc. Luaţi seama cu ce râvnă se lucrează; câte săbii şi săgeţi sunt deja gata. Dar ele nu vor putea să fie folosite, căci pe fiecare este scris: “Ele nu vor izbuti”.

Dar ascultaţi încă alt zgomot; este murmurul glasurilor. Limbile sunt unelte mai grozave decât acelea făcute cu ajutorul ciocanului şi nicovalei, şi răul pe care-l produc pătrunde mai adânc şi se întinde mai departe. Ce s-ar întâmpla cu noi în faţa acestor primejdii:…

Vezi articolul original 85 de cuvinte mai mult

Viorel Iuga – Klaus Iohannis: Mi se pare o decizie înțeleaptă să se facă un referendum în primăvară”

agnus dei - english + romanian blog

iuga-iohannis

Mi se pare o decizie înțeleaptă să se facă un referendum în primăvară”

Domnule preşedinte, indiferent care este motivul pentru care aţi răspuns în felul acesta, mă bucur de declaraţie. Cred că mesajul domniei voastre este de bun augur pentru toţi cetăţenii României. În altă ordine de idei, m-aş bucura foarte mult să aud cât mai curând de la domnia voastră că iniţiativa Coaliţiei pentru familie este una perfect legală şi absolut normală. Aş fi tare fericit să vă aud chemând toţi factorii responsabili din România să îşi dea concursul la organizarea referendumului. Abia atunci, când vom avea rezultatele finale ale unui referendum onest, vom afla ce dorec cetăţenii României. În final, nu aceasta înseamnă democraţie?

Stimaţi cetăţeni, scurta afirmaţie a domnului preşedinte este o veste bună pentru toţi cei care investesc în apărarea familiei tradiţionale. Ea este dovada clară că dacă nu înghiţim totul cum ni se oferă…

Vezi articolul original 20 de cuvinte mai mult