Tiberiu Pop – Adevar versus minciuna

agnus dei - english + romanian blog

adevar-versus-minciuna-foto-blog-a-tastic-wordpress-com

Diavolul este mincinos si tatal minciunii (Ioan 8:44). El minte spunand ca nu exista biruinta asupra pacatului. Minte cu privire la problemele noastre ca fiind mari si fara rezolvare. Minte cand spune ca rugaciunea nu primeste raspuns. Minte cu privire la viata noastra si cu privire la tot ce face bun Dumnezeu. L-a mintit pe Adam, pe Iov, pe David, pe Iuda si vine sa ne minta si pe noi.

Isus a venit ca sa nimiceasca puterea intunericului si sa biruiasca pacatul si pe diavolul. El ne-a promis ca va fi cu noi in fiecare zi, in orice loc si in orice vreme. Si ne-a promis biruinta in toate lucrurile. El a spus despre Sine: Eu sunt Calea, Adevarul si Viata.

Alege sa il crezi pe Isus si nu pe diavolul.

Cu Isus suntem biruitori.
Amin.

Tiberiu Pop

Vezi articolul original

Informatii despre operatia lui George

agnus dei - english + romanian blog

george-si-lidia-balog

Informatii despre operatia lui George

Slava lui Dumnezeu pentru ca El ne asculta rugaciunile! Am primit vesti din partea familiei Balgon legate de operatia care i-a fost facuta astazi lui Gorge. Operatia a reusit si asteptam vesti bune legate de starea lui.

In privinta Ligiei, Doctorii inca nu s-au pronuntat.

Noi avem incredere ca acolo sus in locurile nevazute exista Cineva care este Plin de Putere si in El ne incredem. Mergem in continuare in post si rugaciune pentru aceasta familiegreu incercata!

Multa pace si binecuvantare va doresc. Cu drag, Daniel Popescu

Afla mai mult –

Vezi articolul original

AGNUS DEI – Noul director CIA desemnat de Trump: ,,Isus Christos este singura solutie pentru lumea aceasta”

agnus dei - english + romanian blog

trump-mike-pompeo-foto-ksbh

TRADUCERE AGNUS DEI –

Presedintele ales Donald Trump a desemnat pe noul său șef CIA , Mike Pompeo. Un creștin evanghelic, Pompeo este o figură foarte respectată în comunitatea de securitate națională. El este, de asemenea, un veteran al armatei, și un fervent susținător pro-viață.

în urmă cu doi ani, Pompeo a dat un discurs la o biserică unde a spus că este necesar sa se i-a masuri cu musulmanii care cred că Islamul este „singura cale”, „Această amenințare pentru America este de la oameni care cred profund că Islamul este calea și lumina și singurul răspuns”, a spus Pompeo enoriașilor, potrivit TVPress.

„Acești oameni cred că este o obligatiune religiosă, pentru ei, să șteargă creștinii de pe fața pământului”, a adăugat el. „Ei urăsc pe creștini”, a spus el despre o mică minoritate din rândul musulmanilor.

Pompeo a sfătuit pe credincioși să ” ne rugam și să stăm fermi,  și să luptăm și să se…

Vezi articolul original 300 de cuvinte mai mult

Unul dintre soții Balog a aflat de moartea copiilor. Vezi care e starea lor acum. Dumnezeu să lucreze! 

dininimapentrutine


George și Ligia Balog trec în continuare prin clipe grele și dureroase, la fel ca restul familiei și a prietenilor, care nu se despart nici un moment de holul spitalului, așteptând mereu vești de la doctori. Cei doi soți se află pe secția de Terapie Intensivă, în același salon, fiind conștienți.
George, bărbatul familiei, a aflat despre moartea celor doi copii, conform declarațiilor unuia dintre preoții Bisericii pe care o frecventează, dar soția sa încă nu știe nimic despre acest subiect. Cei doi necesită în continuare o serie de intervenții chirurgicale pentru a putea fi salvați.
Lui George i-a fost cusut ficatul și i s-a scos splina și mai are nevoie zilele următoare de o intervenție chirurgicală, urmând ca apoi să facă recuperare și să aibă parte de îngrijiri medicale menite să îl repună pe picioare. Soția sa Ligia trebuie acum stabilizată pentru a fi aptă să reziste unui transport…

Vezi articolul original 87 de cuvinte mai mult

POZE de la Inmormantarea lui Felix si Larisa

agnus dei - english + romanian blog

felix-larisa-inmormantare

Se pregăteau de nuntă. Felix chiar îi ceruse recent mâna Larisei, s-au logodit și urmau să își unească destinele. Erau tineri, el 23 de ani, ea 21… O manevră greșită în a doua seară a Crăciunului și, în loc de nuntă, familiile celor doi se pregătesc de înnmormântare.

Citeste mai mult despre Felix si Larisa –

Vezi articolul original

Privind în anul ce-a trecut…

Oh… îmi este aşa ruşine
Că-n anul care-a trecut
M-am zbătut doar pentru mine,
Pentru Domnul ce-am făcut ?

Prea puțină… – dărnicie,
Prea puține… – ncurajări,
Prea puțină… – părtăşie,
Prea puține rugi, cântări.

Ci… destulă judecată,
Comentarii şi păreri;
Vorba n-a fost chiar curată,
N-a adus doar mângâieri.

N-a fost gândul meu întruna
La Iubitul meu Isus,
N-am fost sincer totdeauna
În tot ce-am făcut şi-am spus.

N-am lăsat ca să se vadă
Chipul Său în mine-oricând,
Cei din jur în El să creadă
Traiul meu curat văzând.

N-am avut curaj prea mare
Să-L vestesc oricui, direct;
Aşteptam o-mprejurare
Să deschid acest subiect.

Nu am prețuit prea bine
Timpul scump ce l-am primit..
M-am gândit numai la mine,
Să mă simt eu împlinit.

… Cu iubirea Sa măreață
Dumnezeu m-a inundat,
M-a păzit de dimineață
Până noaptea, ne-ncetat.

Ajutor mi-a fost în toate,
Prieten bun şi credincios;
În momente delicate
El m-a mângâiat duios.

Multă binecuvântare
A turnat în viața mea;
Merite avut-am oare?
Nu… e îndurarea Sa.

Ah..privesc tăcut în urmă,
Câte lucruri am făcut
Bune-n anul ce se curmă?
Cât de multe-aş fi putut…

Sufletul adânc mă doare
N-am fost cum vrea El să fiu,
Cât de rău acum îmi pare
Însă este prea târziu…

Doamne, iartă a mea vină,
Umple-mă cu Duhul Sfânt,
Dă-mi putere şi lumină
Să-mplinesc al Tău Cuvânt.

În Haru-Ți nespus de mare
Te rog, bunătatea Ta
S-o reverşi în continuare
Peste min’ şi casa mea.

Vrem în anul care vine
Pentru slava-Ți să trăim,
Să fim sfinți smeriți ca Tine,
Gata pentru Cer! Amin.

Paula D.

India’s External Affairs Minister, Sushma Swaraj, demanding that Norway return an Indian child to his biological parents

agnus dei - english + romanian blog

indias-external-affairs-minister-sushma-swaraj-foto-india-empire FOTO  India Empire

New Delhi, December 27: External Affairs Minister Sushma Swaraj strictly demanded the restoration of Aryan to his natural parents in a series of tweets on Monday and said she don’t think foster parents can take better care of the child.

The comments came ahead of the meeting of Indian Ambassador in Norway with the Norwegian authorities.

„The foster parents are totally ignorant of the Indian culture and our food habits,” she said.

Her statement was a reaction to the complaint of Indian national Gurvinderjit Kaur and her husband, a Norwegian national, who alleged that authorities in Norway have taken away their son on a frivolous complaint of abuse.

Aryan was taken into custody by the NCWD on the December 13 from his kindergarten school in Oslo.

Read more here – http://www.indiasamvad.co.in/other-top-stories/sushma-swaraj-demands-release-of-norway-child-aryan-18997

Related posts – PRESS RELEASE Latest Norway Child Snatching Case: The…

Vezi articolul original 4 cuvinte mai mult