Apel la Rugaciune pentru familia Balog din Satu Mare

agnus dei - english + romanian blog

accident-satu-mare-fam-balog-foto-satmareanul

Dumnezeu sa se indure de aceasta familie tanara, familia Balog, din Biserica Isus Lumina Lumii din Satu Mare! Psalmii 62:1: Da, numai înDumnezeu mi se încrede sufletul; de la El îmi vineajutorul.

accident-satu-mare-balog FOTO SatmareanulUn copilaș de doar o lună a murit azi, 26 decembrie la spital, în urma unui accident de circulație ce a avut loc în această dimineață în localitatea Ghenci.Cu toate eforturile depuse de catre medici, copilul de doar o lună a decedat, celelalte victime fiind în stare gravă.

Un accident rutier soldat cu patru vicime, printre care și doi copii a avut loc astăzi, 26 decembrie, în jurul orei 09.10, în localitatea Ghenci.

Un șofer de 25 de ani din Satu Mare, pe fondul neadaptării vitezei la condițiile de drum umed, a pierdut controlul autoturismului, a intrat într-un cap de pod și s-a răsturnat într-un canal colector.

Afla mai mult aici – http://www.satmareanul.net si aici – 

Vezi articolul original 1 cuvânt mai mult

Mina Ianovici – Ce simt eu

agnus dei - english + romanian blog

Florin Ianovici

Sărbătorile acestea au prins familia mea cu bucurii la care nu ne aşteptam, dar şi cu umbre care ne-au pus în uimire. Pe cât de mult mi-a plăcut în viaţă traiul liniar, fără evenimente deosebite, pe atât de mult nu am avut parte de el.

Am înţeles, însă, că Dumnezeu aşează omul în faţa încercărilor în care poate birui, care îl cresc spiritual, cu condiţia să le abordeze corect, cu rugăciune şi post.

Am înţeles că nu există sisteme ale lui Dumnezeu în integralitatea lor, ci oameni ai lui Dumnezeu, de cele mai multe ori neştiuţi, loviţi de semeni şi  de viaţă, comentaţi, acuzaţi, lăudaţi (aceasta din urmă mi se pare mai rea decât restul), etc.

Am mai înţeles că lucrurile sunt bune aşa cum sunt ele, cum sunt lăsate de Dumnezeu, sau îngăduite de El să se întâmple.

 Florin,

Ştii că toată viaţa te-am iubit enorm, am plâns…

Vezi articolul original 292 de cuvinte mai mult

Chemarea vesniciei

Sunt coplesit de iubire..
Inchid ochii si respir prin Tine,
Iar sufletu-mi emana fericire
Si-aud acorduri dulci, usor, din cer..
Se-aud tot mai aproape, mai pe-aproape
Si tot mai dulce dupa ele eu tanjesc
Iar notele ceresti cu sfinte soapte
Ma leagana in armonii de zbor ceresc..
Cu fiecare acord sunt mai in slava
Iar trupul tot mai greu mi-e pe pamant
Nimic din ce e jos, de lut nu ma mai leaga
M-asteapta ceru-ntreg si-ingeri cantand…
Asa de dulci chemari, atat de line
Ma cheama tot mai mult spre infinit
Si jarul Dragostei canta in mine
Chemarea catre locul mult dorit:
Jos pe pamant nu-i loc, nu-i loc, ci-n ceruri
Te-asteapta mii de-orchestre si cantari
Si milioane de iubiti in sfinte coruri
Ce nu gasi-vei jos, ci-n alte zari…
Te-asteapta frati sa canti cu ei in slava
Cu care n-ai  putut canta pe acest pamant
Sa iti imbratiseze fiinta draga
Si sa iti spuna ca te-au asteptat atat de mult..
Sa iti arate apoi gradina, Pomul vietii
Si raul cel dumnezeiesc ce curge lin
Sa vezi Luceafarul etern al diminetii
Si pe slavitul Tata-n noul sfant IERUSALIM…
Sa umbli cu acei ce l-au slujit pe strazi de aur
Sa canti cu cei biruitori la marea de cristal
Sa porti pe cap cununa de sfinti lauri
Impodobit-n pietre scumpe de smarald…
O, voi cantari eterne, ma chemati in slava
Pe plaiul vesniciei unde m-am visat…
Mai zabovesc o clipa, vin degraba
Cand auzi-voi  dulcea voce:-Vin acas!
Pana atunci va pregatiti de glorie
In sfinte repetitii sa v-aud
Cum picura faguri de armonie
Din ceruri ca sa pot si eu sa cant..
Caci va aud aproape, atat de aproape
Si tot mai clar, mai clar in sfant rondel
Mi-ati dat  si mie sa-nteleg sfintele soapte
Si  va raspund ca sunt gata de cer…
Imi pregatesc plecarea mea cea fericita
Bataile inimii mele atata de fierbinti
De dorul dupa tara mea demult dorita
Dupa care am tanjit eu in cantari si-n staruinti….
Si spuna orisicine, orisice ar spune
Si chiar de-ar intreba de ce ma mistuiesc
Aici in urma jos ramana trista lume
Caci locul meu e sus la Tatal meu ceresc!

Emanuel Hasan

Numai în Dumnezeu te poţi încrede

Dumnezeu e în control

“Petru a luat cuvântul şi I-a zis: “Chiar dacă toţi ar găsi în Tine o pricină de poticnire, eu niciodată nu voi găsi în Tine o pricină de poticnire.” (Matei 26.33)

Veţi zice că aceasta nu este o făgăduinţă a lui Dumnezeu. Este adevărat, dar ea este o făgăduinţă a omului şi deci ea nu a dus la nimic bun. Petru declara cu siguranţă că va împlini făgăduinţa; dar o făgăduinţă care n-are o temelie mai bună decât o hotărâre omenească, este sigur că va rămâne neîmplinită, îndată după aceea, în faţa ispitei, Petru Îl tăgăduieşte pe Stăpânul său, şi prin jurăminte repetate caută să întărească minciuna sa.

Ce poate fi cuvântul unui om? O oală de pământ care se sparge la prima lovitură. Ce sunt hotărârile noastre? Flori care cu ajutorul lui Dumnezeu pot să lege rod, dar care, lăsate pe seama puterii proprii, vor cădea la pământ la…

Vezi articolul original 124 de cuvinte mai mult

David Phelps – Glorious Impossible (Gaithers)

agnus dei - english + romanian blog

Videos – TheNelonsFan· Photo – http://music.broadwayworld.com (click for an extended interview with David Phelps)

Gaither Vocal Band – David Phelps

Glorious Impossible

Glorious Impossible Lyrics

Lyrics from http://www.lyrical-genius.net

See the Virgin is delivered
In a cold and crowded stall
Mirror of the Father’s glory
Lies beside her in the strawHe is Mercy’s incarnation
Marvel at this miracle!
For the Virgin gently holds
The Glorious ImpossibleLove has come to walk on water
Turn the water into wine
Touch the leper, bless the children
Love both human and divinePraise the wisdom of the Father
Who has spoken through His Son
Speaking still, He calls us to
The Glorious Impossible

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Glorious Impossible

He was bruised for our transgressions
And He bears eternal scars
He was raised for our salvation
And His righteousness is ours

Praise, oh praise Him, praise the glory
Of this lavish grace so full
Lift your…

Vezi articolul original 55 de cuvinte mai mult

Oameni dragi: Marius Gorcea

dininimapentrutine


Nu ştim când se încheie zilele noastre pe pământ, dar ce bine este să fim pregătiţi în orice clipă să întâlnim pe Acela pe care-L sărbătorim în aceste zile, pe Pruncul venit să ne aducă în dar mântuirea. Prin versurile acestui colind mai vechi, dar foarte frumos, Marius Gorcea, ne îndeamnă şi astăzi, când se împlinesc 13 ani de la trecerea lui în veşnicie, să nu mai lăsăm nici o sărbătoare să treacă fără să-L primim pe Hristos!
„De-a lungul vieţii tale trecut-au sărbători

Ce ţi-au lăsat în suflet atâtea întrebări…

Şi azi un glas te întreabă, te întreabă blând, duios,

De ai un loc în suflet pentru Isus Hristos?
Dar nu ştii dacă va mai trece vreo sărbătoare în viaţa ta

Şi cineva să te întrebe de vrei pe Isus a-L lăsa

Să intre-n viaţa ta cu pace, să simţi că tu eşti mântuit

Prietene, gândeşte bine, pentru noi…

Vezi articolul original 4 cuvinte mai mult

De ce s-a născut Isus într-o iesle? – de Nicolae.Geantă

agnus dei - english + romanian blog

83cf2-manger-to-the-cross

‘Luca 2:7 “Şi L-a născut pe Fiul ei cel întâi născut, L-a înfăşat în scutece şi L-a culcat într-o iesle, pentru că în casade poposire nu era loc pentru el”

Am auzit de sute de ori, la Crăciun, predicatori care argumentează că Pruncul Isus s-a născut într-o iesle pentru că ea e simbolul smereniei. Chenoza lui Hristos. Dezbrăcarea de prerogativele măririi şi ale gloriei Sale, şi întruparea ca Om. Nu-i contrazic. E drept, ieslea e simbolul smereniei. Dar… numai atât să fie?

Mişna – o carte sfântă a evreilor – m-a uluit ieri cu o informaţie: “În apropiere de Betleem, la o distanţă de 1,5 km, exista un cătun al stânelor numit Migdal-Eder. Pe acest câmp, scrie cartea citată, păşteau turmele de oi ale preoţilor celor mai de seamă şi era interzis să păşuneze alte oi decât turmele Templului, care era destinate pentru jertfă!” (O parte dintre miei se aduceau…

Vezi articolul original 188 de cuvinte mai mult

Agnus Dei – ACCIDENT Mortal in Portland OREGON in Noaptea de Colinde

agnus dei - english + romanian blog

Sincere condoleante familiei tanarului crestin penticostal Samuel Chiriac care a plecat la Domnul in urma unui accident ieri dimineata. Dumnezeu sa mangaie aceasta familie greu incercata. Apelam la rugaciune pentru cei 3 tineri raniti in acelasi accident, ca Dumnezeu sa le fie alaturi in aceste clipe si sa le dea alinare parintilor si vindecare tinerilor care in prezent se afla la spital, doi dintre ei fiind grav raniti. Isaia 41:10b – „Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.’”

Duminică 25 decembrie 2016, la 01:53 dimineata, ofițerii din secția de Est au răspuns unui accident de automobil de pe strada 103 Sud-Est și Bulevardul Mt Scott

Ofițerii și personalul medical au sosit la fata locului și au gasit vehiculul amplasat în jos intr-un terasament, cu mai mulți ocupanți. Doi dintre ocupanți au fost transportați cu ambulanțe la spitale din Portland cu leziuni grave, care…

Vezi articolul original 589 de cuvinte mai mult