Tabăra Cristos pentru Romania a fost lovita de o furtună puternică. A fost declanșat planul roșu de urgență! Se confirmă un deces, iar altul este grav rănit.

Ciprian Barsan

UPDATE ? ora 00.20: Un mort ?i 15 r?ni?i Raed Arafat a declarat c? bilan?ul tragediei din Bihor este: 1 decedat ?i 15 r?ni?i. Dintre cei 15 r?ni?i ? trei au via?a n pericol. Doi dintre cei trei r?ni?i grav au fost du?i la Spitalul din Oradea, iar cel de-al treilea va fi dus la Cluj.

Prefect: Oamenii participau la o ntlnire religioas? ? http://bit.ly/2uqdEBl

UPDATE ? ora 23.10: Furtuna a lovit ?i un al doilea camping situat n apropiere de Bulz, n localitatea Bratca. Hadrian Borcea, coordonator SMURD, a precizat la Antena 3, c? n aval fa?? de localitatea Bulz, pe malul Cri?ului Repede, s-ar afla ?i alte persoane afectate.
UPDATE ? ora 22.40: Prefectul de Bihor, Ioan Mihaiu, a confirmat ? la Antena 3 ? decesul unei persoane n campingul de la Bulz. Un copac a c?zut peste o ma?in? n care se aflau dou? persoane. Una a…

Vezi articol original 283 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre &8222;Tabăra Cristos pentru Romania a fost lovita de o furtună puternică. A fost declanșat planul roșu de urgență! Se confirmă un deces, iar altul este grav rănit.&8221;

  1. Zici că: „Blogul este creat cu dorinta de a fi mai mult de folos celor ce nu au timp suficient pentru a cauta o meditatie, o poezie sau o melodie.”

    Oho… păi ce poezie sau meditație mai bună decât melodia prin care Dumnezeu a cântat prin vijelie.

    Bunătatea lui s-a revărsat peste toți cei prezenți odată ce cortul mare s-a lăsat, asemenea Duhului Sfânt, peste capetele celor prezenți.

    Glorie Lui, căci iată și-a făcut cunoscută prezența – așa cum ne-am rugat în aceste zile de conferință. El a vrut să ne ia la El, iar noi, ca niște lași ne-am suit în mașini și am plecat la casele noastre.

    A vrut să ne răpească, să-i fim alături, dar noi n-am vrut: am ales mașini, case și familii.

    Ne-am uitat Bibliile în cort, dar telefoanele nu.

    Vijelia, cântecul Său slăvit, ne va urmări de acum în conștiințele noastre.

    Ca fii și fiice ale Regelui, ca soldați în armata Lui sfântă? Nu, ca lași. Căci nu am stat să-i ajutăm pe cei căzuți, nu ne-am uitat unul la altul. A fost fiecare pentru el.

    Am fost căzută în cort și adulți m-au călcat pe mâini în fuga lor. M-au chemat să-mi pun talantul în slujba Lui, mi-au spus că scriu bine, că El mă dorește ca fiică a Regelui. Vorbe.

    A fost distracție și iluzie. Apoi a fost realitate și durere.

    Nu mă chemați din nou, Domnul meu nu este al vostru.

    Apreciat de 1 persoană

    • Imi pare foarte rau ca s-au intamplat astfel de lucruri ingrozitoare acolo. Despre locul respectiv si despre vijelie am aflat doar de la stiri. Nu stiu cum asa putea eu sa iti fiu de folos in aceste momente foarte dificile si nici nu vreau sa ii scuz sau sa ii judec pe cei cu care ati fost impreuna. Dar de mult timp ma gandesc si privesc la generatia aceasta si vad ca sunt cu adevarat superficiali. Nu au trecut prin cuptor cu adevarat si cred ca nimic nu i-a pregatit pentru aceasta. Am si eu 3 copii maturi de acum dar vad ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda in multe privinte si tocmai de aceea inteleg mai multe lucruri. Da, stiu ca Dumnezeu canta si prin vijelie si cel mai clar este aratat in psalmul 29 caruia i se mai zice si psalmul furtunos. Si mai clar am vazut asta cand eram in milocul vijeliei cu fetitele gemene de nici 7 luni in brate in milocul unui camp, intr-o caruta cu cai care s-au speriat si care erau sa ne rastoarne. Totul s-a terminat cu bine, slava Domnului! Ceea ce am invatat in toti anii acestia este ca in om , oricat ar parea el de bun, nu poti avea incredere dar in Dumnezeu, da! Am experimentat prea multe si am trecut prin multe situatii limita cand nu mai vedeam rezolvare, dar Dumnezeu nu m-a lasat. Si acum cand scriu sunt dupa 3 zile de boala, dar stiu ca Dumnezeu este in control si nu ma lasa. Te sfatuiesc sa nu te indepartezi de El orice ar fi! Iarta-i pe cei care in acea invalmaseala nu au mai stiut ce fac si acorda-le timp sa se cerceteze si sa se descopere cu adevarat. Aplica invatatura Domnului Isus in orice situatie chiar daca toti din jur fac altceva. Viata este scurta si in curand vom fi in eternitate dar cu cine? Nu e o poveste! E adevar ca viata adevarata e dincolo daca am crezut cu adevarat ca Isus Hristos este Fiul lui Dumnezeu si a venit doar pentru noi in lumea aceasta. Sa ne gandim doar o clipa la ceea ce a indurat El si de cati a fost parasit si tradat! Si i-a iertat:) Fii binecuvantata! Dumnezeu sa te maturizeze pe calea Lui si sa fii o adevarata credincioasa!

      Apreciază

Lasă un răspuns

