Cu montu’ la tăiere

from ashes

I se spune Hallux Valgus, dar pe românește e vorba de un simplu mont. Așa am crezut și eu, că va fi simplu să scap de un simplu mont. Unul dureros, ce-i drept, foarte foarte dureros.

Planul era simplu: o operație ușoară, un concediu medical și o serie de vizite pe la magazinele de încălțăminte pentru toamnă. Și apoi pentru iarnă. Și apoi…tot așa.

Nu am fost pregătită pentru ce urma să se întâmple. O mie de lucruri au făcut ca experiența spitalului să fie una la limita traumei. O mie de lucruri m-au făcut să deplâng starea sistemului medical de la noi. Dar nu despre acestea vreau să vorbesc aici. Pe cele negative le-au cântat și le cântă alții în cântece pe care nu vreau să mi le însușesc. Eu mă voi încăpățâna să spun povestea lucrurilor bune care se întâmplă, a acelor lucruri care îmi dau nădejde pentru…

Vezi articol original 1.209 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

