NU TE BUCURA DE MINE…

Pastor Ciprian Barsan

,,Nu te bucura de mine, vrăjmaşă,

căci, chiar dacă am căzut, mă voi scula iarăşi;

chiar dacă stau în întuneric, totuşi Domnul este lumina mea!

Voi suferi mânia Domnului, căci am păcătuit împotriva Lui –

până când El îmi va apăra pricina şi-mi va face dreptate;

El mă va scoate la lumină, şi voi privi dreptatea Lui.“

(Mica 7.8-9)

Nu te bucura de mine,

Crudă inimă duşmană,

Multelor şi-adânci suspine

Alipind o nouă rană…
Nu te bucura de mine,

Biată inimă ostilă,

Căci din slăvile divine

Mă privesc doi ochi cu milă…
Nu te bucura că braţul

Mi s-a frânt sub grea povară!

N-arunca spre mine laţul

Să-mi faci viaţa mai amară…
Nu te bucura, căci încă

Nu, nu m-a-nghiţit ruina:

De pe cea mai ’naltă stâncă,

Îmi răsare iar Lumina…
Nu te bucura că paşii

Mi s-au poticnit pe cale,

Şi nu-mi scoate-n drum hăitaşii

Să mă-mpingă mai la…

Vezi articol original 90 de cuvinte mai mult

Un gând despre &8222;NU TE BUCURA DE MINE…&8221;

Lasă un răspuns

