Sensul, țelul meu

Isuse, scumpul meu Isus…
Ce-as face fara Tine?…
De n-ai fi Tu aș fi răpus
Destinul meu ar fi apus
În vesnice ruine.

Iubitul meu Mantuitor…
Nu merit nici iertarea
Care mi-o dai de-atâtea ori
Si Duhul Tău mângâietor
Când mi se stinge zarea…

Din Calea către vesnicii
Mă ‘nalț în duh spre ceruri
Și-aud frânturi de armonii
Și simt fiori de bucurii
Și pregătiri de coruri.

O, Domnul meu… țărână sunt…
Țărână trecatoare…
Dar am ceva din Tine sfânt
Ce nu se-ntoarce în pământ
Ci zboară către soare!

Nevrednic de iubirea Ta
Aș fi, un rob netrebnic…
De nu ar fi fost Golgota
Cum as fi stat in fața Ta?
Sunt doar prin Tine vrednic!

Să nu ma lasi Isus iubit
Să mă despart de Tine…
Vreau doar să fiu călăuzit
Spre Canaanul mult dorit
Spre-orasul cu rubine.

Că Tu esti sensul, țelul meu
Si veșnica Viață
Mă vei călăuzi mereu
Iar dincolo de drumul greu
Te voi vedea în față!

Emanuel Hasan

Lasă un răspuns

