Misiunea Renovatio – Mesaj Florin Ianovici 30 Aprilie 2017

agnus dei - english + romanian blog

Cand David a iesit in fata lui, Goliat era deja mort. Goliat era deja mort cand a iesit David pentru ca noi nu trebuie sa ne uitam la un instrument. Nu piatra, nu prastia, nu un instrument omenesc, nu o arma anume a fost cheia biruintei. Ci cheia biruintei statea in faptul caci cu David era Dumnezeul pe care in fiecare zi a vietii lui l-a iubit. 

Faptele Apostolilor  13:22 [Dupa Saul] le-a ridicat împărat pe David, despre care a mărturisit astfel: ‘Am găsit pe David, fiul lui Iese, om după inima Mea, care va împlini toate voile Mele.’

…. Mult imi doresc sa stiu cum imi este inima lui Dumnezeu pentru ca atunci cand Dumnezeu spune ca iubeste pe David pentru ca este un om dupa inima lui, de fapt, Dumnezeu vorbeste despre inima lui Dumnezeu. Uitandu-te la David, nu vei intelege ceea ce face David in mod special. Ci…

Vezi articol original 1.200 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

