MARIA & MIHAI JALASKOSKI , 10 si 11 ani.Deținuți impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament

agnus dei - english + romanian blog

FOTO Carmen Brandt

MARIA JALASKOSKI , 10 ani . Deținută impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament in TAMPERE , FINLANDA :
,,Vreau acasă de tot .Nu sunt fericită aici.Casa mea e la tine.Toți minciunesc.”
MIHAI JALASKOSKI, 11 ani . Deținut impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament inTAMPERE , FINLANDA :
,,Nu spun că mor , dar nu mai pot .Am stat aici mai mult de un an , vreau doar acasă ”

Dr. Camelia Smicala este persecutata din nou. Ieri a fost anuntata ca:

Cei de la casele de copii m-au anuntat telefonic astăzi ca nu mai am dreptul sa sun acolo.Pana acum ,aveam dreptul sa sun dimineața si seara (fara a avea dreptul de a vorbi la telefon direct cu copiii) si sa le transmit(prin intermediul ingrijitorilor)”noapte buna”si „buna dimineata”.Începând de azi ,nu mai am voie sa fac nici asta.Nu am primit nici o înștiințare scrisa…

Vezi articol original 223 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

