Jurnalul – Creatorul steagului LGBT a murit

agnus dei - english + romanian blog

Artistul american Gilbert Baker, creatorul steagului în culorile curcubeului devenit simbol al comunităţii gay, a murit la vârsta de 65 de ani, a anunţat vineri prietenul său activistul Cleve Jones.

Gilbert Baker a inventat celebrul steag cu opt culori pentru ziua libertăţii homosexualilor în 1978, eveniment care a inspirat mai târziu marşurile ”gay pride” (marşurile diversităţii), devenite tradiţionale în întreaga lume, relatează sâmbătă France Presse.

Fostul soldat, care a învăţat singur croitoria când avea 20 de ani, s-a implicat în constituirea mişcării pentru drepturile persoanelor lesbiene, gay, bisexuale sau transsexuale (LGBT) în San Francisco (vestul Statelor Unite). El a devenit un apropiat al politicianului asasinat Harvey Milk, militant pentru drepturile LGBT.

Afla mai mult – http://jurnalul.ro/stiri/externe/creatorul-steagului-lgbt-a-murit-739321.html

Vezi articolul original

Calea sfântă

Dumnezeu e în control

“… cei ce vor merge pe ea, chiar şi cei fără minte, nu se vor putea rătăci.” (Isaia 35.8)

Calea sfinţeniei este atât de dreaptă şi luminoasă, încât nici cele mai simple, şi nepricepute suflete nu se pot înşela, dacă o urmează fără întrerupere. Înţelepţii lumii au multe rătăciri, ei fac chiar greşeli deosebit de mari şi sfârşesc prin a nu-şi atinge ţinta. Prudenţa acestei lumi are vederea scurtă, şi ea conduce la locuri întunecoase pe aceia care o aleg. Sufletele sincere nu cunosc altceva mai bun, decât să facă ce le arată Dumnezeu şi aceasta îi ţine mereu pe drumul împărătesc, pe care merg sub ocrotirea lui Dumnezeu.

Suflete, nu cauţi tu niciodată să ieşi dintr-o încurcătură prin înşelăciune sau altceva asemănător? Ţine dreaptă calea sfântă a adevărului şi a integrităţii, şi vei fi urmat cel mai bun drum. Viaţa ta să fie fără întorsături sau cotituri. Fii drept…

Vezi articolul original 73 de cuvinte mai mult

Libertatea – Mărturia cutremurătoare a unui puști de 12 ani, supraviețuitor al jocului „Balena Albastră”: ”Am vrut să văd cât rezist la durere!”

agnus dei - english + romanian blog

Un supraviețuitor al jocului Balena Albastră s-a automutilat ca să arate că e ”bărbat adevărat”

Încet, încet, încurajați de specialiștii care-i chestionează în discuții private în această campanie de prevenire derulată la nivel național, elevii  încep să-și dezlege limba și să recunoască implicarea lor,secret cutremurător bine păstrat și față de părinți, în acest morbid joc virtual, ”Balena Albastră”. O joacă, și-au zis ei, care însă, pe nesimțite, îi urcă, cu fiecare nivel virtual trecut, pe eșafodul construit cu cinism de indivizii care le vor doar moartea. Printre supraviețuitorii care s-au oprit la timp este și Bogdan, un puști de  numai 12 ani care a atins pragul unei automutilări superficiale. Fără să realizeze, Bogdan a scăpat jocul de sub control, administratorii nevăzuți începuseră să-l domine, iar pașii virtuali urmați din dorința de a demonstra ”ceva” îl transformau în victimă sigură. Mai mult singur acasă, copilul s-a refugiat în internet și curiozitatea…

Vezi articolul original 631 de cuvinte mai mult

Rugă pentru iertare

Vin astăzi, Doamne, să îţi cer iertare
că am iubit prea mult albastrul cer
şi-am îndrăznit să îmi ridic privirea
crezând că, încă, dreptul am să sper.

Îţi cer iertare de-am greşit cu fapta
când am trăit prin munţi de unul singur
şi-am haiducit cu şoimii şi cu cerbii
din iarnă pân’a dat stejaru-n mugur.

Mă iartă, Doamne, pentru primăvara
ce-am locuit-o-n ochii unui vultur;
am vrut să fur discret un colţ din soare
şi în oglinda râului să-l scutur.

Îţi cer iertare, poate-am fost prea lacom
dorind să fie doar a mea câmpia;
o vară am sperat  să-mi crească aripi
spre soare să mă-nalţ cu ciocârlia.

Și să mă ierți pentru c-am strâns sub pleoape
cu sârg toți norii toamnei până când
în sfântă rugă, spusă doar în şoaptă,
i-am transformat în lacrimi, rând pe rând.

Elena Victoria Glodean

Paul Washer update – 30 Martie 2017

agnus dei - english + romanian blog

Update

Paul Washer nu a fost externat din spital asa cum s-a sperat. Dansul a fost programat sa iasa din spital marti 28 Martie,  dar a facut o severa reactie pe piele din cauza unui medicament care i-a fost administrat in spital care i-a provocat mari dureri.

Dupa o noapte in care a dormit linistit, sunt din nou sperante ca Paul sa fie externat din spital, joi 30 Martie. Paul este foarte multumitor pentru rugaciunile fiecaruia.

Vezi articolul original

O inimă deschisă sau o inimă împietrită faţă de alţii?

Cristos… mijloceşte pentru noi… Duhul… mijloceşte pentru sfinţi.

Romani 8:34;27

Avem oare nevoie de un argument mai puternic decât acesta pentru a deveni mijlocitori: Cristos „trăieşte pururea ca să mijlocească“; Duhul Sfânt „mijloceşte pentru sfinţi“? Trăim noi într-o asemenea relaţie cu semenii noştri, încât să facem lucrarea de mijlocire ca nişte copii ai lui Dumnezeu învăţaţi de Duhul Său?

Să începem cu împrejurările în care ne aflăm – casele noastre, afacerile noastre, ţara noastră, criza actuală care ne atinge atât pe noi, cât şi pe alţii -suntem noi copleşiţi de aceste lucruri? Ne scot ele din prezenţa lui Dumnezeu, nelăsându-nc timp pentru închinare? Dacă e aşa, haideţi să ne oprim şi să intrăm într-o astfel de relaţie vie cu Dumnezeu, încât relaţia noastră cu alţii să poată fi menţinută pe linia mijlocirii prin care Dumnezeu realizează minunile Lui.

Ai grijă să nu o iei înaintea lui Dumnezeu tocmai prin dorinţa de a face voia Lui. Noi alergăm înaintea Lui implicându-ne într-o mie şi una de activităţi şi, în consecinţă, devenim atât de împovăraţi din cauza oamenilor şi a greutăţilor, încât nu ne mai închinăm Domnului, nu mai mijlocim. Dacă povara şi apăsarea vin asupra noastră şi noi nu ne aflăm într-o atitudine de închinare, ele vor produce în sufletul nostru nu numai împietrire faţă de Dumnezeu, ci şi descurajare. Dumnezeu aduce mereu în calea noastră oameni pentru care nu avem nici o afinitate şi, daca nu trăim într-o atitudine de închinare în faţa lui Dumnezeu, tendinţa naturală este să-i tratăm fără dragoste, să le oferim un verset care împunge ca o lance, să le dăm un sfat dojenitor şi să-i lăsăm. Un creştin fără inimă trebuie să fie o cumplită întristare pentru Domnul nostru.

Trăim noi astfel, încât să putem mijloci împreună cu Domnul nostru şi cu Duhul Sfânt?

Oswald CHAMBERS

MARIA & MIHAI JALASKOSKI , 10 si 11 ani.Deținuți impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament

agnus dei - english + romanian blog

FOTO Carmen Brandt

MARIA JALASKOSKI , 10 ani . Deținută impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament in TAMPERE , FINLANDA :
,,Vreau acasă de tot .Nu sunt fericită aici.Casa mea e la tine.Toți minciunesc.”
MIHAI JALASKOSKI, 11 ani . Deținut impotriva oricărei logici intr-un centru de plasament inTAMPERE , FINLANDA :
,,Nu spun că mor , dar nu mai pot .Am stat aici mai mult de un an , vreau doar acasă ”

Dr. Camelia Smicala este persecutata din nou. Ieri a fost anuntata ca:

Cei de la casele de copii m-au anuntat telefonic astăzi ca nu mai am dreptul sa sun acolo.Pana acum ,aveam dreptul sa sun dimineața si seara (fara a avea dreptul de a vorbi la telefon direct cu copiii) si sa le transmit(prin intermediul ingrijitorilor)”noapte buna”si „buna dimineata”.Începând de azi ,nu mai am voie sa fac nici asta.Nu am primit nici o înștiințare scrisa…

Vezi articolul original 223 de cuvinte mai mult