AGNUS DEI Update 29 MARTIE: MIJLOCIRE prin POST si RUGĂCIUNE pentru Dena Anca, soția Pastorului Iosif Anca

agnus dei - english + romanian blog

iosif-anca

Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.’ – Isaia 41:10

….doresc ca toate lucrurile tale să-ţi meargă bine şi sănătatea ta să sporească tot aşa cum sporeşte sufletul tău.3 Ioan 1:2

Ieri s-a facut apel la post si rugaciune pentru sotia pastorului Ioaif Anca care va fi operata astazi pe creier. Astazi am aflat ca si fratele Ioaif Anca a avut niste probleme cu sanatatea si dorim ca sa sa il includem si pe dinsul in rugaciunile noastre de astazi si din restul saptamanii. Dumnezeu sa ii atinga pe amandoi si sa-i binecuvanteze cu sanatate si putere-

Am primit aceste 2 mesaje (separat) despre cazul pastorului Iosif Anca si a sotiei, Dena:

Pace. Dorim ca in aceasta saptamana incepand de maine…

Vezi articol original 639 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

