Minunea trăită de un tânăr prins într-o avalanșă

agnus dei - english + romanian blog

walsh-family-avalans-minune

Am strigat la Dumnezeu și L-am întrebat ce să fac. L-am auzit clar. Mi-a spus să îmi caut fratele. Nu Îl mai auzisem pe Dumnezeu vorbindu-mi așa de clar. Acest fapt m-a zguduit. A coborât repede de pe deal și a strigat panicat numele fratelui său….

Michael Walsh: Brusc, totul s-a desprins. Creasta, totul. Atunci l-am pierdut pe Matt din vedere. Norul de zăpadă era așa dens, încât nici mâinile nu mi le vedeam. Credeam că a murit și că nu-l voi mai găsi.
Michael Walsh și fratele său mai mic, Matt, credeau că au găsit locul potrivit pentru a se da cu snowboardul, în Wyoming. Muntele era acoperit de un morman de zăpadă înghețată, dar și de zăpadă proaspăt depusă. Au parcat camioneta lui Michael și s-au îndreptat spre partea cea mai abruptă. Nu au luat în calcul pericolul de avalanșă.

Michael Walsh: Vântul a creat din zăpadă o…

Vezi articol original 804 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

