Fugiti de idolatrie – A doua porunca – Lazar Gog

agnus dei - english + romanian blog

lazar-gog

Este in tendinta omului sa venereze lucruri, creatia, mai mult decat pe Creator. De aceea avem a doua porunca in Decalog. Aceasta a doua porunca ne invata cum sa ne inchinam lui Dumnezeu din perspectiva spirituala.

TEXT Exod 20:4-6

4 Să* nu-ţi faci chip cioplit, nici vreo înfăţişare a lucrurilor care sunt sus în ceruri sau jos pe pământ sau în apele mai de jos decât pământul.
5 Să nu* te închini înaintea lor şi să nu le slujeşti, căci Eu, Domnul, Dumnezeul tău, sunt un Dumnezeu gelos**, care† pedepsesc nelegiuirea părinţilor în copii până la al treilea şi la al patrulea neam al celor ce Mă urăsc
6 şi Mă îndur* până la al miilea neam de cei ce Mă iubesc şi păzesc poruncile Mele.

A doua porunca: Sa nu iti faci chip cioplit.

Prima porunca privea trei lucruri fundamentale:

  1. Persoana lui Dumnezeu – Eu sunt Domnul Dumnezeul…

Vezi articol original 1.369 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

