Față în Față – Adi Hentea – Interviu la RTN Chicago

agnus dei - english + romanian blog

adi-hentea-rtn-chicago-foto-agnus-dei-capt

Adi Hentea in studiou la Chicago cu Petru Amarei.

Provin din Arad, din Vestul Romaniei. Am avut o copilarie destul de palpitanta. Pentru mine viata a fost o provocare puternica inca de la bun inceput. O provocare care acum, daca ma uit peste ea, am invatat multe. Multi ma intreaba daca sunt orb din nastere. Vreau sa mentionez ca nu sunt orb din nastere. M-am nascut normal ca si orice copil. Eu am ajuns sa am probleme cu ochii datorita unei raceli pe care am avut-o la maternitate. Cei care sunteti din Romania si cunoasteti foarte bine conditiile in care se practica medicina in Romania, va dati seama cam cum era, in sensul ca.. O sa va explic asa, pe scurt. Dupa ce m-au nascut, m-au dus sa ma spele si fiind o iarna foarte friguroasa, am inghetat. Am facut o conjunctivita si o infectie intraspitaliceasca. Medicii de acolo mi-au…

Vezi articol original 1.071 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

