Eu nu știu Doamne…

Ciprian Barsan

Eu nu știu Doamne, unde încă

Îmi vei mai duce pașii mei,

Dar știu că Tu-mi vei fi oriunde

Lumină sfântă pentru ei.
Eu nu știu Doamne, ce ispite

Vor mai veni în calea mea,

Dar știu că-n Tine biruință

Și ocrotire voi avea.
Eu nu știu Doamne, de câți prieteni

Mai pot fi încă părăsit,

Dar știu că Tu vei fi cu mine

Însoțitor nedespărțit.
Eu nu știu Doamne câte lacrimi

Au să mai plângă ochii mei,

Dar știu că Tu vei fi alinare

Și mângâiere pentru ei.
Eu nu știu Doamne câte jertfe

Mai trebuie să aduc din greu,

Dar știu că Tu-mi vei da putere

Să-mi sui deplin calvarul meu.
Eu nu știu, Doamne, câte rane

Voi mai primi de la ai mei,

Dar știu că Tu-mi vei da răbdare

Și rugăciune pentru ei.
Eu nu-mi știu, Doamne, viitorul,

Dar știu că el e-n Mâna Ta;

Ajută-mi…

Vezi articol original 13 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

