A mai trecut inca un an..

A mai trecut încă un an…
Și-un altul nou bate la geam
Iar timpul zboară, călător
Parcă spre alte zări…

Un an din viașă a trecut…
Iar eu mă-ntreb: Ce am făcut?
Cât am putut realiza
Cum fost-a viața mea?

Nu realizările firești,
Ci realizările cerești
Mă preocupă cum au fost:
Trăit-am eu cu rost?

Trăit-am pentru Dumnezeu
Sau numai pentru eul meu?
Cât pentru Domnul am trudit
Și ce-am înfâptuit?

Mi-au fost faptele firii vad
Spre întunericul din iad
Sau roade sfinte am rodit
Prin Sfântul Duh trăind?

Isuse scump, Te rog nespus
Ca Sângele divin ce a curs
Să-l lași iertare pentru min’
Asupra mea din plin…

Peste întreagă casa mea
Să fie dar, iertarea Ta
Protecția Sângelui Tău sfânt
Cât fi-vom pe pământ.

Curând, curând vei reveni
Chiar anu-acesta poate fi…
Sau poate mâine chiar, nu știm,
Dar gata, vrem să fim.

Iar când pe nori vei apărea
Să Îți răpești Mireasa Ta
Ridică-ne Isuse-n zbor,
Cu toți cei dragi spre nori!

Emanuel Hasan

Lasă un răspuns

