Beni Faragau – Nu lăsa să ţi se fure Crăciunul

agnus dei - english + romanian blog

Beni Faragau Agape OC

Cati dintre dumneavoastra ati facut cumparaturi la Target in ultima luna? „I don’t know why you laugh.” Am invatat si eu aici, Craciunul a primit o noua denumire si ii spuneti ‘ The Season of More’. (Sezonul de mai multe). The Season of more food, of more shopping, of more ties, of more of everything. (Sezonul a mai multa mancare, mai multi cumparaturi, mai multi cravate, mai multi din toate.) Si realmente este coplesitor sa vezi  ce se intampla cu sarbatoarea noastra. Dar, the ingrozesti cant afli ca intro singer luna 40 de milioane de carder au cost citite si curate. Asa ca, uitati-va, va rog la conturile vaster de ban care sa vedeti ce se intampla cu ele. Dar in seara asta, dati-mi voie sa las lumea cumparaturilor si sa va pun o intrebare putin mai directa:

Oare nu cumva mi-a furat cineva Craciunul? Ca, daca imi fura cativa…

Vezi articol original 3.126 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

