George Alexander: NORVEGIA – COPII ROMÂNI DAȚI HOMOSEXUALILOR… Dramele românilor din Diaspora, nu se mai termină!…

agnus dei - english + romanian blog

Norway,don't be the silent generation

COPII ROMÂNI ARUNCAȚI HOMOSEXUALILOR…
PĂRINȚI ROMÂNI DEZNĂDĂJDUIȚI…
de George Alexander

Dramele românilor din Diaspora, nu se mai termină!… Sunt ca un râu care s-a preschimbat în fluviu şi care, la rândul său, şi-a ieşit din matcă… Discriminări, accidente grave de muncă, abandonați prin străinătățuri, fără niciun drept, cu copiii luați… Cu copiii dați homosexualilor!

… Ştiu că este campanie electorală – Sunt chiar unul dintre cei care se luptă pentru un loc în Parlament!- vreau să îmi cer iertare, însă, tuturor celor pe care, încă, n-am putut să-i ajut aşa cum aş fi vrut, până acum!

Am văzut discursurile candidaților, vizitele furibunde prin toate bisericile şi fotografiile, care ar trebui să arate tuturor că ne pasă cumva de oameni (!), nu-i aşa?… Am văzut sloganurile şi autosuficiența politicienilor. Am ascultat laudele şi promisiunile lor… Am simțit tot vidul acela, plin de vorbe.

N-am văzut, însă, din păcate, nicio inimă care…

Vezi articol original 606 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

