BUNATATEA DOMNULUI ARATATA NUMAI IN VERSETELE DIN PSALMI

Ioan17 - John 17

583f33007f94c-600x883BUNATATEA DOMNULUI ARATATA NUMAI IN VERSETELE DIN PSALMI 

458858_10151145322566123_2063248354_o
Eu am incredere in bunatatea Ta, sunt cu inima vesela, din pricina mantuirii Tale: (Ps.13:5)
• Arata-Ti bunatatea Ta cea minunata, Tu, care scapi pe cei ce cauta adapost si-i izbavesti de potrivnicii lor prin dreapta Ta! (Ps.17:7)
• Caci imparatul se increde in Domnul; si bunatatea Celui Preainalt ilface sa nu se clatine. (Ps.21:7)
• Adu-Ti aminte, Doamne, de indurarea si bunatatea Ta; caci sunt vesnice. (Ps.25:6)
• Nu-Ti aduce aminte de greselile din tineretea mea, nici de faradelegile mele; ci adu-Ti aminte de mine, dupa indurarea Ta, pentru bunatatea Ta, Doamne! (Ps.25:7)
• Caci bunatatea Ta este inaintea ochilor mei, si umblu in adevarul Tau. (Ps.26:3)
• O! daca n-as fi incredintat ca voi vedea bunatatea Domnului pe pamantul celor vii!… (Ps.27:13)
• O, cat de mare este bunatatea Ta, pe care o pastrezi pentru cei ce se…

Vezi articol original 2.503 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

