Ecou de psalm

Ps 139

Mă cunoşti de aproape, Doamne,
Mă ştii, în pătrunzi gândul, cuvântul,
Mă călăuzeşti prin ierni şi toamne,
Eşti Cel Prea – Înalt, Prea-Sfântul …

Mâna Ta Bună o pui peste mine,
Şi stau mereu, smerit, în Faţa Ta,
Mă aperi de rău, mă trezeşti la bine,
După  noaptea aurită în lacrima grea…

M- ai întocmit în mod minunat,
Fiinţa mea slabă e tare în Tine,
Prin Cuvântul Tău sunt şi curat,
În rugăciune e har şi e bine …

În Cartea Ta mi-ai scris viaţa,
Totul a fost în adevăr rânduit,
Ai alungat duhuri rele, ceaţa,
Şi, Doamne, nu m-ai risipit …

Când adorm sunt mereu cu Tine,
Când mă trezesc sunt iarăşi cu Tine,
M-ai vindecat de păcatul din mine,
Ai ars răul cu prea mult bine …

Gândurile Tale sunt nepătrunse,
Nu le pot număra, nici nu le ştiu,
Doar în ceruri luminează cele spuse,
Şi, iată, sunt chiar umilul fiu …

Numai, Tu, Doamne, inima o ştii,
Numai Tu îmi cunoşti gândul,
Mi-ai dăruit clipe curate, mii,
Ai altoit în sufletu-mi Cuvântul …

Nu  mă pot abate pe dreapta Cale,
Mâna Ta mă conduce prea vie,
Sunt chemat în lucrările Tale,
Mă binecuvântezi în har şi veşnicie …

Constantin Stancu

Lasă un răspuns

