Am ales

Să se bucure inima celor ce-l caută pe Domnul.
Ps. 105:3

Am ales ca timpul nostru,
Să-l petrecem azi cu Tine.
Pentru că niciunde-n lume,
Nu găsim atâta bine.

Doar în casa Ta de rugă
Întâlnit-am fericirea.
Fiindcă Tu Isuse Doamne,
Ne-ai dat pacea şi iubirea.

Omenirea stă departe,
Că nu cunoaşte scriptura.
Însă Tu ceresc Părinte,
Ne-ai lăsat învăţătura.

Ne-ai lăsat Cuvăntul vieţii,
Ca să-l cercetăm mereu,
Împlinindu-l cu credinţă,
Îl avem pe Dumnezeu.

Căutaţi pe Domnul slavei,
Câtă vreme se mai poate!
Nu lăsaţi timpul să treacă,
Pân’ v-apropiaţi de moarte.

Rugaţi pe Mântuitorul,
Să vă spele vina toată.
Doar prin jertfa de la cruce,
Omenirea e iertată.

Jeni Preda

2 gânduri despre &8222;Am ales&8221;

  1. Urmaresc cu mare drag acest blog . Imi place f. mult deoarece ,de fiecare data citesc articole f. frumoase si folositoare pentru sufletul meu. Domnul sa va binecuvanteze si sa va dea biruinta in tot ce faceti spre Slava si Gloria Lui. Cu multumiri jeni!

    Apreciază

    • Multumesc din suflet pentru aprecieri si pentru ca va sunt de folos articolele postate. Doresc ca si pe mai departe sa va bucurati de ele si sa aduceti multumiri si laude Domnului nostru care face posibil acest lucru. Fie ca si alte suflete sa fie binecuvantate si mangaiate prin ele! Domnul sa va binecuvanteze si sa va poarte pe bratele Sale!

      Apreciază

Lasă un răspuns

