Taci !

Dacă prin vorbele tale
Dezbinare ai să faci
Demult nu mai eşti pe cale
Şi-ar fi mai bine să taci!

Dacă prin a ta vorbire
Ai ajuns să iscodeşti
Ce-am să-ţi zic,să nu te mire:
De la Domnul nu vorbeşti !

Dacă spui neadevăruri
Sau îmbraci frumos minciuna,
E păcat, iar sus în ceruri
Ţi se tot uscă cununa.

Dacă ai promis ceva
Neştiind de poţi să faci
Da-ul tău n-a mai fost da,
Şi-atunci nu mai bine taci?

Dacă nu mai poţi ocara
Prin cuvinte s-o ridici,
Ci prin ele creşti povara
Atunci de ce le mai zici?

Dacă numai tu vorbeşti
Şi nu vrei deloc s-asculţi
Înseamnă că nu iubeşti
Ci minţi, aşa cum fac mulţi.

Dacă a tale cuvinte
Şi-au pierdut din sare poate
Cere-i Domnului fierbinte
Să le facă iar sărate!

Dacă tu eşti pocăit
Dar limba nu ţi-o înfrânezi
Nu te lasa amagit,
Nu eşti credincios, doar crezi…

Dacă prin ce scoţi pe gură
Binele nu poţi să-l faci
Ci stârneţi invidie,ură
Atunci nu mai bine taci!?

Copii Lui Dumnezeu
Nu judecă, nu barfesc
Şi chiar uneori de-i greu
Adeverul îl rostesc!

Ajută-ne Doamne sfinte
Să spunem lucruri frumoase
Şi să n-aruncăm cuvinte
Ca şi săbiile, tăioase.

Mirela Olteanu
Când Domnul vrea să scriu o poezie spre lauda Lui, trebuie să mă opresc din orice aş face şi să scriu.Duhul Sfant spune: STOP, acum te opreşti pentru că Domnul are un mesaj pe care ţi-l dă ţie, să-l transimiţi tuturor, aşează-te şi scrie. Nu îţi face griji dacă pierzi autobuzul, daca întarzii la şedinţe, sau la facultate, dacă te aşteaptă cineva, fiindcă eu o să mă îngrijesc ca toate lucrurile să fie puse la locul lor, tu doar stai jos şi scrie. Înainte să-L cunosc pe Dumnezeu credeam că talentul acesta mi se datorează întru totul, dar dupa ce Dumnezeu a avut îndurarea şi răbdarea să mă scoată din lume, am înţeles că acest talent nu a fost pus în mine pentru a mă folosi de el în lume, ci mi-a fost dat un talant pe care să-l folosesc exclusiv pentru Domnul. Aşa se face că am renunţat să îl mai folosesc în lume, şi am decis că tot ceea ce voi scrie de acum înainte să fie dedicat Domnului Isus!

Lasă un comentariu