Deputatul OVIDIU IANE: S-a conturat faptul ca romanii din Norvegia isi trimit copiii acasa de teama Barnevernet.

agnus dei - english + romanian blog

Photos Ovidiu Iane Photos Ovidiu Iane

Comunicate de presa  OVIDIU IANE, Deputat de Suceava, Parlamentul României

Despre vizita acasa la familia Bodnariu: M-am simtit ca la priveghi. Atata suferinta am vazut la acesti oameni si la apropiatii lor.

Comunicat de presă 22 ianuarie

Vineri, 22 ianuarie a.c., a continuat vizita de lucru în Norvegia a delegației Camerei Deputaților și Senatului. Am purtat discuții cu dl. Tore Hattrem, secretar de stat la Ministerul Afacerilor Externe, precum și cu dl. Kai-Morten Terning, secretar de stat la Ministerul Copiilor, Egalității și Incluziunii Sociale.

În cadrul convorbirilor de la Ministerului Afacerilor Externe, am reluat argumentele în favoarea reîntregirii familiei Bodnariu, Nan și a celorlate familii aflate în situații similare, mesaj care a fost structurat pe dimensiuni multiple: politică, juridică, din perspectiva dreptului internațional, a drepturilor omului, dar și a laturii morale și emoționale, care a antrenat un larg sprijin în rândul românilor din țară și din străinătate. Am…

Vezi articolul original 854 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu